wanneer wilde jij gaan testen... want dan ga ik voor jou extra hard duimen dat je positief mag testen
hmmz ik ben persoonlijk een zaterdag tester, ik zal niet door de weeks testen vanwege het werk/stage wat ik doe. vandaar dat ik vorige maand ook 5 dagen heb kunnen wachten hihi... hmm ja je moet doen wat goed bij jou voelt!
Jah ik denk ook dat het morgen wordt, dan ben ik lekker samen met mijn mannetje. Ik ga er ook vanuit dat ik een test ga verspillen (hoop van niet uitraard ) Maja dan heb ik wel rust in men hoofd
dan kun je het tenminste een beetje van je af zetten! Dan ga ik ook nu heel hard voor jou duimen dat het morgen positief is! hopelijk komen we morgen dan beide met goed nieuws!
Ja dat van me af zetten heb ik wel nodig nu hihihi Gaan we beide hard duimen En inderdaad hopelijk onze naam morgen in het roze!
@Jollie & Daantje82: Hoop dat jullie morgen positief testen! Ik duim voor jullie! Hier nog steeds geen ongesteldheid pijntjes, meestal al 2 dagen voor NOD! Soms heb ik het idee dat ik met vlaagjes wel pijn voel, maar zo licht en het is na een halve minuut weer weg. Als ik zondag nog niet ongi ben, ga ik dan weer testen! Ik heb de CB digi gekocht en vroeg me af wat jullie vinden: in je urinestraal houden of even een monstertje urine nemen en daarin houden? x Lima
aaaaaaaah ik wordt gek doe de hele dag al niks dan huilen mijn honden willen niet luisteren mijn dochter ook al niet wij willen een huis kopen wij zijn al 2 maand mee bezig de eerste die had ons bijna opgelicht kwammen wij op tijd achter en nu bij de 2 de alles bijna rond wil de levenverzekering niet om dat ik suikerziekte heb en overgewicht te groot risco .dus ons contactpersoon er achter aan gebeld of er nog een ander mogelijk was nee die was er niet zeiden zei dus de woning ging dus niet door. dat was vorige week en vandaag weer een brief van die levenvezekering ze vonden het toch zielig HET KAN NU WEL DOOR GAAN daar wordt toch ff niet goed van bah maar goed het werdt me vandaag ff te veel heb ik ook nog buikpijn de heledag ik denk mijn ei sorry voor mijn warrige verhaal moest het ff kwijt
Tja ik hou hem altijd in de straal, maar nou las ik laatst ergens dat als je het opvangt en je test erdoorheen roert het meer hcg opneemt?
@Naomi33: wat rot allemaal zeg, echt even een baaldag vandaag! Succes en praat het hier lekker van je af! @daantje82: dat heb ik ook ergens gelezen, maar ik dacht vraag het hier even voor de zekerheid.