Jeetje wat hebben jullie gekletst zeg, ik heb de laatste vier blz terug gelezen anders ben ik een uurtje verder denk ik. Misschien heb ik iets gemist maar ik zie geen nieuwe zwangeren, en ook geen meiden die ongi zijn geworden, toch?
Nou daar komt ie Gisteravond hadden we geklust en vanochtend toen ik naar de wc ging had ik last van veel slijm, het was dus dikker dan normaal. Later ben ik nogmaals 2 keer geweest in de middag, toen had ik er ook last van. Nu is het verminderd.. Normaal gesproken heb ik hier geen last van. Ik heb volgens mijn banner over 2 dagen mijn eisprong. Berekend op basis van mijn langste cyclus. Maar als mijn cyclus deze maand weer 24 dagen zou zijn, dan heb ik vandaag mijn eisprong. Heeft die slijm daar iets mee te maken? Dat mijn eisprong nadert of heb gehad? Sorry voor de details
Als je van het slijm draden kan trekken, dan is het vruchtbaar slijm. Je ei komt er dan aan. Zo raar was de vraag toch niet?
Zou kunnen, maar kunnen ook "restjes"zijn van gister.. Heb ik ook wel es last van.. sorrie voor de details!
hey dames ik ben er ook weer...heb ik wat gezmist? nog zwangere?ongi? wat anders...? ik ben met alles klaar: heb gestrkeen gepoetst naar de winkel/markt geweest en nu rusten alleen de hond is vervelend! xxx
Als ik dat wilde doen, dan zou dat wel lukken.. Haha, nou ik vond een beetje van wel Maar nu niet meer
Ja dat heb ik soms ook als ik sex heb gehad, dat het gewoon sperma is? hebben jullie dat nooit als je net sex hebt gehad, en je daarna meteen opstaat dat je het dan zo voeld lopen? sorry voor mijn viese details haha
Dat dacht ik dus ook, maar dan zou ik dat toch ook de afgelopen keren gehad moeten hebben of hoeft dat niet? Ik lette er bijna nooit op, maar vond het apart dat ik het een paar keer achter elkaar kreeg. Dacht, misschien heb ik dit omdat ik in mijn vruchtbare dagen zit
ja het sperma wat niet meer bruikbaar of te veel is loopt er meteen weer uit....! ik moet vaak meteen erna ook naar de wc...... dat witte rekbare slijm kan je ei zijn of sperma resten......(hopend op je ei!)
Jaaaa sperma loopt er gelijk uit, dat is normaal. Maar dit wast ik zag, was echt slijm dat leek niet op restanten van sperma.
Het was juist doorzichtig, vandaar dat ik niet echt denk dat het sperma is haha Ah ja, wie zien het wel
Ja, haha! Dat heb ik ook! Blijf nu na de sex even liggen en dat helpt, komt er ook niet zoveel meer uit als ik opsta!
als het doorzichtig is dan is je ei gesprongen.....dan heb je hem gehad.......tenminste als ik mijn ei voel (met steken) dan gaat dat gepaard met doorzichtig (eiwitachtig) slijm........dan is ie bij mij vrij gekomen :d