haha ja daarom hebben we meestal sex voordat we gaan slapen...handdoek naast bed,en de volgende ochtend meteen douchen hihihi
Wij hebben zowiezo meestal sávonds sex.. Met beide een fulltime baan is dat het enige moment waarop we elkaar zien! haha! Handdoeken zijn multiefunctioneel!
Nou ik hoop het Ik heb het namelijk nooit bijgehouden. En omdat het mij vandaag opviel, dacht ik van hey wat zal dit nou betekenen hehe.. En ook heb ik nooit opgemerkt dat ik tijdens de eisprong steken in mijn onderbuik krijg. Dus daar kan ik niks over zeggen. De ene voelt het, en de ander weer niet zoals ik
Wat een geklets weer! Het is echt niet bij te houden. Komt er weer een nieuw lijstje binnenkort met de "tussenstand" voor deze maand?
nou meiden ik schrijf ook nog mee op het mammsite forum maar kom er nu niet meer op...er staat dat ik gebannend ben maar weet niet waarom....heel raar!
meiden zoals jullie zien ga ik voor het guines book of cyclus records, heb m'n banner op 71 gezet omdat ik het gevoel heb gehad afgelopen dinsdag mijn ei gehad te hebben. Ach ja wie weet, kijk uit naar de afspraak in het ziekenhuis, wie had dat gedacht !
Wat een lange cyclus Linda... Daar wordt je toch moedeloos van.. Ik zit nu op dag 41 en ben het aardig zat!
Oh nu zijn al mijn kwaaltjes verdwenen alleen nog een beetje een spierpijn gevoel in mijn borsten. Nou ik wacht maar gewoon op mijn NOD we zullen wel zien. Waar is de passagierslijst of is er echt niets verandert? Morgen hebben we testers toch?
Dag dames... ik kom ook weer ff spieken... volgens mij is het wel rustig hier... zijn we al van het weekend aan het genieten! hier ei-pijn .... t zou toch niet zo zijn dat ik nu pas mijn ei krijg he... zo voelen die steekjes althans wel en alweer in mijn linkerlies... aaarghe