Heey Meiden, Ik heb vanochtend een testje gedaan maare die was negatief, ben ook nog steeds niet ongi. Misschien toch nog te vroeg getest, had ik namelijk met de vorige zwangerschap (helaas miskraam) ook. Of misschien dat ik toch nog ongi wordt. Als er nieuws is horen jullie het. x leeuwinnetje
Hey meid, hoelang ben je overtijd? Misschien moet je het over een paar daagjes nogmaals proberen. Ik hoop dat het raak is
Hoi ladies Alles goed hier? Ik zag dat alleen Ilona haar bevestiging had dat ze toch echt zwanger was. @ Ilona: Gefeliciteerd nu voor het echie Zo ik heb weer hard gewerkt vandaag en ga nu van mijn weekend genieten. Ik ben momenteel echt super moe, maar ik slaap ook slecht. Verder zijn al die kwaaltjes van gisteren opeens weer foetsie. Nog wel steeks steekjes in mijn flanken.. Hoe is met jullie kwaaltjes? @ Pearly: Wat naar. Ik hoop dat de kleine Beeb nog even mag blijven zitten. Sterkte in ieder geval voor jou en natuurlijk jouw vriendin.
Oh ja, Zouden alle pink ladies nog even deze wannabee pink lady willen verwennen met wat strooisels hcg. Ik was namelijk niet anwezig vanmorgen. Ik sta klaar op ze te vangen.
hier idd ook geen kwaaltje te bekennen vandaag hahaha, maar wel het gevoel alsof ik ei pijn heb... misschien komt me ei nu pas Groetjes!
Nee, ben nog steeds niet ongi.. Afgelopen zaterdag een negatieve test. Ik weet niet wanneer ik nu ga testen. Heb nu nog geen testen in huis. Misschien morgen een test halen en dan zondagmorgen testen of zo.. Ik heb er echt geen idee van moet ik zeggen. Ik denk soms wel wat te voelen,maar het is allemaal erg onduidelijk. Heb ook steeds het gevoel dat ik ongesteld ga worden, maar dan toch weer niet..