oo omdat dit de eerste keer is dat ik die ovutesten gebruik en ik er niet teveel geld aan uit wil geven... dus die hele goedkope om te zien of eisprong gelijk loopt met mijn gevoel.. mocht ik na een paar rondes nog niet zwanger zijn ga ik wel voor het echte werk haha
Ohhh ok Ja is je goed recht Ik gebruik ze namelijk en vind het ideaal, ben niet zo'n held in streepjes
Wat toevallig weer gisteren hadden we allemaal kwaaltjes en nu zijn ze bij iedereen weg. Bij mij zijn ze ook nergens te bekennen, ja spierpijn in mijn borsten..... ja alsof ik weet hoe dat voelt (heb nog nooit eerder spierpijn in mijn borsten gehad) maar goed! Ben zo benieuwd naar de testers van morgen, duim voor jullie.
hihihi klinkt niet prettig Het enige waar ik last van hem is een droge keel en giga dorst, dus zal wel weer verkouden worden
Maar daar heb ik m'n mannetje voor nodig en die is nog tot 22:00 aan het werk. Moet dáár nog even op wachten. Ben met iets anders bezig geweest.
Denk, als ik het volhoud om niet te testen, dat ik woensdag test, als ik dan nog niet ongi ben. Van die nega testen loop ik altijd een deuk op ben dan even helemaal down. Maar goed dat is de volgende dag ook weer over hoor, vol goede moed naar de volgende ronde (*snik*)
Heb een heel interessant boekje gekregen van een vriendin: 'Kinderwens'van Brenda Scholten. Staat iets heel leuks is: Een eicel bevat een X-`chromosoom. Een zaadcel kan een X- of een Y-chromosoom bevatten. Smelt een X-zaadcel samen met het eitje, dan krijg je een XX-vruchtje: een meisje. Is het een Y-zaadcel die het eitje bevrucht, dan is het resultaat een XY-vruchtje: een jongetje. Y-zaadcellen zijn klein en snel, maar minder goed bestand tegen het zure millieu in de vagina. Bij X-zaadcellen is dat andersom: die zijn groter en trager, maar overleven langer in de onvriendelijke omgeving. Met andere woorden: Als je zo'n twee dagen voor de ovulatie vrijt zou de kans op een meisje het grootst zijn. De meeste Y-cellen hebben dan al het loodje gelegd en de X-cellen kunnen op hun gemak het eitje tegemoet zwemmen. Vrijen op de dag van de ovulatie of uiterlijk de dag erna zou de kans op een jongen het grootst maken: de Y-cellen halen de X-cellen gemakkelijk in en zijn als eerste bij het eitje. Ander trucje: voorin de vagina klaarkomen voor een meisje, omdat de zaadcellen dan nog ver moeten zwemmen; dat redden veel Y-cellen niet. Andersom: diep in de vagina klaarkomen voor een jongen, de Y-cellen zijn dan dichter bij hun einddoel.
Ons maakt het helemaal niet uit of het een jongetje of een meisje zou worden, dus ik denk er ook niet bij na. Maar ik vond het wel grappig. Is wel leuk om voorspellingen te doen misschien.
Ik kan het niet echt zeggen ik heb een paar dagen voor men ei geklust en tijdens mijn ei en na mijn ei? ik wacht wel ff af wat het wordt