Quote in de rechter bovenhoek! Jij bent toch tweeling? Voelt je zus nou aan dat je zwanger probeert te worden? ben niet nieuwsgierig hoor
Nou, heb het er met m'n zus al over gehad, dus ze weet het al. Denk niet dat ze zoiets kan voelen. Hebben we nooit echt gehad. maar er zijn wel eens momenten dat we zoiets hebben van "wow eng".
Nee de schoonmaak had de warmwater kraan laten lopen, dus stoom in de melder hihihi Wel weer ff sensatie 8)
Thanks usMommy. Ik heb ze opgevangen...eindelijk weer wat hcg hormoontjes voor mij. Ik hoop ze binnenkort ook te kunnen strooien. @ Sunnycloud: Ik denk 15 maart. Dan ben ik niet ongi geworden en ben ik vrij. Woensdag is het net altijd wat meer haasten nier in huis. Maar niets is zo verandelijk als een vrouw (oftewel ikke) Misschien krijg ik eerder de bibbers en doe ik het gewoon. Ik heb nogal een nuchtere hubbie, dus die wacht altijd liever af.....
Zo ... het huis is weer toonbaar. Meiden liggen op bed ... maar slapen helaas nog niet. Nu is het me-time! Zit met een kopje senseo [mokka] achter de pc en met een heerlijke koek. Ben er klaar voor.