Sorry, was ff weg. Zat met foto's te prutsen voor in m'n album hier. Maaruh, als dat alleen is bij tweeëiige tweelingen . . . . Maak ik dan toch kans? Er zitten tweelingen bij m'n man in de familie én bij mij in de familie.
@ Jollie: heel erg verslavend. kan niet wachten. En het stopt ook altijd net als ik er helemaal in zit en dan moet je weer een hele week wachten @ Ikke: ja erg druk. Ik heb zere vingers
Was net aan het denken: Als ik zwanger zou zijn deze maand, zou ik het kei gaaf vinden als het kindje op 11-11 geboren wordt. Ben dol op carnaval!
jip klopt... achja des te leuker is het weer als het vrijdag is... al merk ik wel dat ik er weer ff in moet komen ... maar dat komt helemaal goed hoor
11-11 zou dan dubbel feest zijn bij ons thuis. dat is de datum waarop mijn vriend en ik hebben besloten om verder met elkaar te gaan. ja hoe zeg je dat makkelijk vind verkering krgeen zo raar
ff iets heel anders. Heb net een foto van onze hond in het fotoalbum gedaan, toen dacht ik er weer aan. Heeft er iemand ervaring met een grote hond én een baby? Hoe dat samen gaat? Heb er eigenlijk best schrik voor.
Als je hem de eerste luier geeft is er niets aan de hand, dan kan de hond wennen aan de baby voordat hij/zij in huis komt.
nou het is niet echt dat hij vekering voreg liep allemaal een beetje anders. we waren uit geweest en hadden gezoend en een aantal weken later zijn we maar eens terug gaan rekenen wanneer we voor het eerts gezoend hadden en hebben die datum als startdatum zeg maar genomen en toevallig was dat 11-11 in 2000. Dud de 11e van de11e in 2011 zijn wij 11 jaar bij elkaar Vind dat ook wel een leuke trouwdatum
hihihi die datum wilde ik en men mannetje ook gaan trouwen, maar omdat ik nogal ongeduldig ben wordt het 9-9-2009