zucht...klussen etc is niet echt gelukt wegens griep....bah...nou ja afwachten maar... hebben we nog ff langer plezier door klussen!
waar is Jollie? en wie ging nog meer testen? ben erg benieuwd hier een positieve ovutest en stijging temp heeel apart dacht toch echt gisteren mijn eisprong gehad te hebben zeker nu ook gezien mijn temp maar mijn ovulatietest is donkerder dan gisteren pfff
als iemand een nieuwe lijst maakt moet die mijn naam in het groen maken want we hebben een negatiefe test maar ongi is nog niet te zien hier
iddgeen bloed geeft hoop dus we wachten gewoon af. ik hoop dus echt niet dat me culus nog langer wordt als 37
En weer een nieuwe dag.. Lekker weer trouwens! Mijn vriend gaat zo een test kopen. Ik denk dat ik vandaag of morgen maar weer eens ga testen.
Ja.. ik twijfel nog of ik al wel wil gaan testen. Maar ik ben erg onrustig merk ik. Kan mn gedachten niet goed op iets anders krijgen..
Kan ik me goed voorstellen zou kruidvattest doen die geven eerder aan als je zwanger bent zal voor je duimen
Vorige week zaterdag heb ik met een matcare negatief getest. Nu gaat mn vriend inderdaad even naar het Kruidvat. Ik denk dat ik dan beter morgenochtend kan testen. Maar dat is nog zo lang....