Ik kijk het meestal ook wel, maar nu heb ik het gemist... Omdat ik nu echt die boekhouding moest doen Vertel, vertel, vertel...
Nee idd als ik morgen weer kijk, dan ben ik zo weer op de hoogte. Volgens mij als je het een jaar niet kijkt, ben je zelfs na één keer kijken weer op de hoogte!
ja goed..het is gewoon de eerste cyclus dat ik me prima voel. heb wel wat steekjes die in mijn geval wijzen op mijn naderende eisprong maar voor de rest voel ik me prima
Goedemorgen allemaal! Ik zit op dag 10 dus vanaf morgen zal ik mijn kaartje plaatsen ( tenminste ligt eraan hoe groot de follikeltjes zijn vanmiddag, spannend!) Als ik mijn tempkaartje met de vorige bekijk zal ik 2 dagen eerder mijn eisprong krijgen, maarja in hoeverre kun je van 1 eerdere cyclus iets concluderen. Ik hoop in ieder geval dat de clomid goed heeft aangeslagen! Succes allemaal!
Mn internetverbinding was gisteren ineens weg Zit ik een keer 's avonds op het forum... Maar mn ongi is zo goed als verdwenen ja. Mannetje en ik hebben gisteren alweer eventjes heerlijk geklust! Wil deze maand voor het eerst ovutesten gaan gebruiken, ben benieuwd.
@Linda das bale van je internet.Ik ben benieuwd hoe het zal verlopen met je ovu testen.wens je veel succes ermee ! En hoop dat er nu een wondertje voor je komt. En veel plezier met klussen meid. Ik ga nu weer aan het werk druk dagje voor de boeg!en af en toe toch nog even mee spieken hier hi hi fijne dag verder meiden!
Ik ben ook weer aan het werk, maar kan het niet laten om af en toe te spieken hier hoor haha. Vandaag maar een half dagje gelukkig!
Hmmm ik stond er 2 keer in, 1 maal onder Gabybaby en 1 maal onder Gaby. Hmmm misschien krijg ik dan wel een tweeling "Passagierslijst" 1 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Usmommy 2 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie 3 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 4 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart -> Tijgertje23 6 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 7 maart -> Morgaantje & Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel 8 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 9 maart -> Micha & Salapio & Kristel 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 11 maart -> 12 maart -> 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 17 maart -> Appie zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test