@Marleen: als je de kracht hebt zou ik tot morgenochtend wachten. Want dan is de HCG concentratie 'echt wel sterker dan overdag. Overdag stroom je immers wat meer door. En als je eerder al een keertje negatief hebt getest, zit er dus blijkbaar nog niet zo ontzettend veel HCG in je urine. En anders moet je echt minstens 4uur niet naar het toilet gaan en niet te veel (water) drinken. We zijn benieuwd hier op t forum, dus hou ons op de hoogte.... succes!
Ik heb de kracht wel (denk ik... ) Daar zit ik inderdaad ook over te denken, omdat ik al eerder negatief getest heb. Dus misschien toch nog maar een nachtje wachten
Goedemorgen meiden .... Jeetje dat is niet een leuk begin van de dag ... al die negatieve testen en . Kom op meiden ... we willen roze zien! Ik zit definitief op de wacht bank ... heb m'n ei donderdag gehad [dag 13]. Nu is het weer wachten ... *zucht*. Pinklady's jullie zijn weer bevoegd!
@linmar jammer meid succes in de volgende ronde @marleen spannend meid mijn duimen draaien op volle toeren. Morning diddl
goedemorgennn Nog steeds op de w8 bank ...heb wel steeds steekjes maar geen ongi gevoel nog wel trekend gevoel onder in mn buik net onder mn schaambeen en mn darmen spelen oorlogje denk ik hahahah mn temp is nog steeds 37'1 over 2 dg kan ik testen want ik denk als ik nu ga testen dat het te vroeg is su6 iedereen met w8 en iedereen die een positieve test heeft van harte gefeliciteerdddddd liefs kaley
@Jollie: he, waarom nou niet gewoon een mooie posi-test? Het wordt ons hier even niet meer zo gegund, volgens mij Dan maar over een paar daagjes, nietwaar? Succes x
We hope! al denk ik van niet... denk eerder dat ik komende week gewoon ongi ga worden... en ga ik dat niet dan test ik volgende week zaterdag nog wel eens een keer! groetjes
ik heb net even zitten kijken als ik dus deze keer idd een lange cylus heb gehad van 37 keer weer dan zou ik nu pas 3 weken en 6 dagen zwanger zijn dus dan is het idd vroeg om te testen