hey dames' is inderdaad rustig hier...wij hebben net gegeten en gaan vanavond lekker samen filmpje kijken en hebben wat toastjes gehaald dus ff lekker knus zijn.... had vorige week geschreven over die vriendin van me dat ze in het ziekenhuis lag...gisteren kreeg ik van haar te horen dat ze terug is maar haar meisje kan ieder moment geboren worden dus ze moet rustig aan doen want ze moet nog 11 weken en ze willen het als het moet toch proberen te rekken tot 33weken en nu is ze dus 29weken...zouden vanmiddag naar haar toe gaan maar ze heeft niets meer van zich laten horen dus weet niet of ze weer terug is of dat ze ons vergeten is. wat gaan jullie vanavond doen? (als k zo nieuwsgierig mag zijn) Liefs!
Mijn vriend is vanavond weg, naar Heerenveen voetbal kijken! Ik ben dus lekker alleen thuis tot een uurtje of 10... Straks lekker even douchen en maskertje en zo... en daarna lekker filmpje kijken... Lekker relaxen dus!
ik veeg net bloed, zou de banner toch weer niet goed zijn, dit kan nog innesteling zijn als de cyclus langer is als vorige cyclus. dan zit ik nu 10 dagen dpo. anders heb ik maar een cyclus van 25 dagen en maar 12 dagen dpo zolas de laatste 5 maanden bloed stop aub
Hopen op het eerste, al je pendels staan op maart... Snap dat je teleurgesteld bent... Was het helder bloed?
ja dat zeker...mijne gaat niet veel weg wil altijd bij mij zijn haha maar soms jaag ik hem de deur uit haha nee dan gaat ie vanzelf ff un uurtje a twee weg en dan heb ik weer even tijd!
Die van mij is eigenlijk ook nooit zonder mij weg, deze kaartjes voor voetbal zijn van mn werk, en ik vind niks aan voetbal dus een lekkere avond voor mezelf! haha! Heerlijk.. en hij is uurtje of 10 weer thuis dus hebben we nog wel wat aan de avond!
Ook ik ben alleen thuis, vanavond maar een filmpje kijken. Along came polly komt op tv, leek me wel een leuk filmpje
@sunnycloud ik heb die gezien en hij is niet veel maar ja weet niet wat jou smaak is qua films he.... @anneke82 oh das lekker...wij gaan zo een filmpje uitkiezen en dan lekker pyama aan... @marleen1979 normaal gaan we altijd naar vrienden maar hadden vandaag niet veel zin en ook om te stappen niet... veel plezier!
ik ga dalijk wel "stappen". Vrienden van ons hebben een soort van cafeetje in de garage. Vanavond is er zwaar-bier-proef-avond. (geef mij maar een jus dórange)