mijn nichtje haar vriend heeft ook een motor maar ze komt er niet meer op vandaar dat ze de motor niet meer op gaat maar weet niet dat het niet mag...
Als ik zwanger ben, vraag ik het voor de zekerheid toch even na. Zou wel kl*te zijn als ik in de zomer niet mag motorrijden.
Mijn vrienden weten zowat allemaal dat ik graag zwanger wil worden, en die vertellen me dan allemaal van dat soort fabeltjes.
Hallo allemaal Ben er een hele tijd niet geweest. Werd me allemaal teveel. Nu kan ik er weer met frisse moet ertegen aan. Na ronde 13 gaan we donderdag maar naar de dokter voor verder onderzoek. Voor iedereen allemaal veel succes Liefs Roos
ik ben ook weg...lekker filmpje kijken met me lieverd hopenlijk val ik niet in slaap haha! tot morgen
Hallo allemaal, ik kom gezellig met jullie meedoen... Ik ben helemaal nieuw hier, maar heb mn NOD nog net in maart. Dus kom er lekker bij om te kletsen.....
Gaat helemaal goed komen! Vooral omdat we nog zo in het begin zitten... Is het allemaal nog leuk, ben bang als je wat langer bezig bent het toch wat meer beladen wordt. Al moet ik zeggen dat het nu ook al wel heel speciaal is hoor, vind het wel een mooi idee... O
Heb morgen mijn NOD. Dus spannend. Ben helemaal alleen mijn ventje zit lekker mijn zijn gat in de sneeuw. Paar dagen weg met de zaak. Lekker skieen. Dus ik vanavond ook lekker filmpie kijken.
Allemaal mensen die lekker een filmpje gaan kijken, goed idee! Ga ik ook zeker doen, lekker releaxen vanavond...
Pff heb net het eten op zit behoorlijk vol,we hebben lekker gegourmed gaan jullie nog wat doen vanavond?
Ik zou een filmpje kijken maar ik denk dat ik american next top model ga kijken, maar weet niet of het een herhaling is.
Volgens mij is het een herhaling van maandag... Maar weet t niet helemaal zeker, ik ga ook nog even kijken, hoop dat geen herhaling is!