nou vanavond veel achter de laptop denk ik is niks op tv en net al heeerlijk geklust haha vanaf morgen wachtbank dus er moet iemand roze worden zodat er plaats voor mij komt
T is voor ons pas de eerste ronde, maar dat wachten duurt wel lang he? Nou maar hopen dat er p zo'n goede manier iemand plaats voor je maakt.
mooi licht rood, maar met bruin, precies oud bloed, denk dat het door gaat zetten, heb er nu zo de klote in.had het zo snel niet verwacht
Ik ben bang dat ik mijn NOD niet haal, begin nu, (morgen zou ik moeten testen) al met licht vloeien .Maar ja het is nog maar ronde 2. Op naar ronde 3.
@Tazz duim voor je dat het lichte streepje een hele vette gaat worden @zico hoop echt voor je dat het niet door gaat zetten. Gisteren met een stel oud collega's uit eten geweest. 2 hebben een kleintje beide zijn ze gewoon in ronde 1 zwanger geworden toen voelde ik me toch echt wel een beetje K.. Kan dus echt begrijpen hoe het is als je echt lang moet wachten. Vandaag weer een klein beetje bloedverlies ohhhhhhh ik hoop zo dat het een innesteling is :-#
Hoi! Welkom aan alle nieuwe mensen hier. Ik wens je veel plezier met het klussen en succes met zwanger worden. Laten we hopen dat we allemaal snel positief mogen testen! Gefeliciteerd voor.. (oeps.. vergeten wie het ook alweer was..) ZWANGERE: gefeliciteerd
Nou das balen zeg. Hopen dat het nog meevalt en anders weer voor de volgende ronde. en dan hopelijk beter nieuws! Ik duim in ieder geval voor je mee.... (en voor de rest ook natuurlijk)
Nou, inderdaad spannend. Laat maar lekker wegblijven, en duimen, duimen, duimen maar..... Hopelijk blijft het zo!
ja alleen daar zag die test vandaag niet naar uit. zag hellemaalniks ja die je moet zien wel dan maar verder niet
Balen is dat zeg... Zo weet je nog niet wat je moet denken, moeilijk hoor! Nou, in ieder geval er maar het beste van hopen, wanneer wil je weer gaan testen?
Hoop dat het je lukt om nog te wachten. Is natuurlijk wel het beste, maar ja ook wel moeilijk natuurlijk.... Maar je hebt dan natuurlijk wel weer meer kans op een betrouwbare uitslag! Dus, nog even volhouden... (klinkt zo ontzettend makkelijk, maar is natuurlijk hartsikke moeilijk)