Hi meiden, Ik heb mijzelf voorgenomen (zoals vele meiden voor mij) om even wat minder online te zijn op deze site en minder bezig zijn met beebies, zwanger worden etc. Mensen om mijheen denken dat ik er veels te veel mee bezig ben. Tja... ik vind het wel meevallen. Je hoopt gewoon elke maand dat het raak is en ik ben ook elke maand weer teleurgesteld als het niet zo is. Dat gevoel kan je gewoon niet tegengaan. Deze maand gewoon rustig aan doen, geen ovu testen of om de dag klussen etc, de maand erop gaan we lekker 2 weken weg/opvakantie in onze vruchtbare tijd. Hopelijk dat onder relaxte omstandigheden het allemaal goed komt. De vorige keer was ik ook op vakantie zwanger geworden, dus wie weet! Jullie allemaal sterkte en ik ga echt mijn best doen om hier minder te komen maar ik hoop natuurlijk wel dat die lijst zodirect helemaal roze is. Liefs, Gaby
@Gaby: Mensen om mij heen vinden soms ook dat ik er teveel mee bezig ben, terwijl ik het ook wel mee vind vallen. Dat je hier op dit forum zit, betekent toch niet automatisch dat je er teveel mee bezig bent? Heb mezelf ook voorgenomen dat ik me hier wat minder ga laten zien, maar dat had ik me vorige maand ook al voorgenomen... Voor mij is het vooral na mn eisprong dat ik me hier wat minder wil laten zien, want anders word ik gek van al mijn gedachtes! Maar een maand rustig aan doen, kan weleens heel goed zijn! Ik hoop het voor je meid! En we horen het wel als het zover is hè en ook als je ff iets kwijt wilt natuurlijk!
Meiden hoe is het hier? ben er niet meer zo veel maar dat is voor mij positief want dan ben ik er niet zoveel mee bezig.. ik zag bij het februari NOD dat er weer heel veel meiden in de roze bus zijn gestapt.. wij geven de moed niet op en stappen straks gewoon in het roze vliegtuig
@Kristel: zag het ook ja! Gaat goed in februari! Maar maart is nog niet begonnen natuurlijk en wij vliegen ze gewoon na!
hey meiden ik had een vraagje moet je op de dag van de eisprong klussen of de dag van te voren? wat doen jullie of wat is het beste? bedankt alvast
Wij doen sowieso de dag ervoor, maar soms ook nog op de dag zelf. Ik weet ook niet wat het beste is eigenlijk. Volgens mij ben je de dag van tevoren het vruchtbaarst, maar ik weet het niet zeker... Dus hoop op nog meer antwoorden van anderen!
ja heb nu uitgerekend omdat we sinds 3 dagen geleden zijn begonnen dus kom ik nu uit op de dag van te voren...maar wil graag weten wat het beste is
"Passagierslijst" 1 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Usmommy 2 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie 3 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 4 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart -> Tijgertje23 6 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 7 maart -> Morgaantje & Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel 8 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 9 maart -> Micha & Salapio & Kristel 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 11 maart -> 12 maart -> 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby & la femme 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 17 maart -> Appie zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test Ben ik even een dagje niet online verdwijn ik gelijk uit de passagierslijst..nou ja! @ Noesje: Geweldig meid. Wat heerlijk. Dat is toch echt een top verrassing. Ga lekker op je rose wolk zitten en blijf daar lekker 9 maanden genieten \/ @ Jollie en Linda: Ik heb net even heel hard moeten lachen. Ik was op het februari forum aan het zoeken naar mijn laatste berichtje. Ik dacht: dat is makkelijk, want ik heb een stoer PL logo". Ik eindelijk mijn logo gevonden en lees het door en ik denk: dat heb ik helemaal niet geschreven?! Was het een berichtje van Linda met hetzelfde logo.... Echt heel cool meiden 8) Ik voel me nu niet meer zo alleen en hoop dat we gezellig het vliegtuig in mogen. Kunnen we trouwens ook nog een bus regelen. Ik heb namelijk nog al vliegangst! Verder @ Gaby: Het is helemaal niet verkeerd om het wat meer met rust te laten. Je bent zo weer welkom in de bus of vliegtuig. Tenminste je moet ons het natuurlijk eerst even komen vertellen Gaat alles verder goed met de wannabee pink ladies? Hier zijn de nog volop aanwezig. Maar heel binnenkort gaan we weer lekker aan de slag Laters 8)
Ik was ook verdwenen, zal me weer ff toevoegen.. 1 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Usmommy 2 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie 3 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 4 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart -> Tijgertje23 6 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 7 maart -> Morgaantje & Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel 8 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 9 maart -> Micha & Salapio & Kristel 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh 11 maart -> 12 maart -> 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby & la femme 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 17 maart -> Appie
Voor al diegene die echt niet willen vliegen komt de feb. bus langs rijden. Even geduld dan want hij zal moeten omrijden.
"Passagierslijst" 1 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Usmommy 2 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie 3 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 4 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart -> Tijgertje23 6 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 7 maart -> Morgaantje & Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel 8 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 9 maart -> Micha & Salapio & Kristel 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh 11 maart -> 12 maart -> 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby & la femme 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 17 maart -> Appie zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test Ik heb even de kleurtjes enzo weer toegevoegd!
Oh Nynke fantastisch en ik heb geduld hoor. Ik ga extra hard mijn best doen dat ik die lift kan halen
Hallo, na lange tijd niet meer te komen schrijven, ben ik hier terug. Voor de moment heb ik eigenlijk niet veel te melden, alleen dat ik ook op de bus wil. Het vliegtuig mag ook, dat gaat iets sneller. Groetjes en wie weet tot de volgende keer.
"Passagierslijst" 1 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Usmommy 2 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie 3 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 4 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart -> Tijgertje23 6 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 7 maart -> Morgaantje & Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 8 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 9 maart -> Micha & Salapio & Kristel 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh 11 maart -> 12 maart -> 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby & la femme 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 17 maart -> Appie zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test Je staat er bij Sterre!
We wilde deze ronde overslaan, maar we hebben toch maar besloten om gewoon door te gaan. Maandje meer of minder maakt ook geen bal uit! Dus hopelijk kan ik ook first class mee 14 Maart Liefs