"PASSAGIERSLIJST" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian 15 maart -> Visjes & Linda1980 & Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & unner & Janice22 17 maart -> Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy & Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker 26 maart -> Jannes & Mone 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973 28 maart -> Bigdream & Danjo 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje 30 maart -> Schijndelsvolk & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend tussenstand ->12 - 33 - 5 - 3 - 1[/color
hey meiden ik ben er ook weer even.... gister een drukke dag gehad! ook ben ik bij mammasite forum gebannend omdat ik niet genoeg interesse toonde in de rest en alleen aan mezelf dacht......is dat zo? gewoon eelrijk zijn aub...... @micha gefeliciteerd!geniet ervan nog een leuk weekend gehad? xxx
@Daantje: wat goed, incl. de kleurtjes! Nu moet gewoon iedereen ff aangeven als er iets niet klopt. Volgens mij is ie aardig up-to-date. denk dat t een rustig dagje wordt, met dat mooie weer. beter lekker buiten dan achter de compu!
@dani jeetje zeg dat doe je hellemaal niet hoor. tuurlijk denk je ook aan je eigen doet iedereen toch
@Dani: wat vervelend dat je gebanned bent. wat voor site is dat dan? Tja, alleen aan jezelf denken.... daarom zit iedereen hier in eerste instantie natuurlijk! Maar het is mij niet speciaal bij je opgevallen hoor!
Goeiemorgen meiden Wow wat een lekkere zondag...vandaag komen vrienden uit tilburg op bezoek...en wat gaan jullie met dit lekkere weer doen? Nog 6dagen en dan ga ik lekker weekendje naar den haag en in dat weekend ben ik het vruchtbaars...ben benieuwd! Liefs Dimmel
@daantje dat zeker het is ons klusweekend en dan ga ik er ook voor en als ze het vies vinden moeten ze maar niet kamermeisje worden...ben ook kamermeisje geweest heb toen eens een condoom met spul zien liggen maar gelukkig hoeven we die niet op te ruimen alleen als de mensen weggaan maar die bleven nog gelukkig whaha
Ik ben ook wakker! Weer een nieuwe dag. Het schijnt mooi weer te worden. Hier nog wel mistig. Nou, inmiddels weer een dag verder en nog steeds geen bloed.. Ik vraag me echt af of ik niet gewoon een cyclus oversla of zo..
Zou dat niet wat snel zijn? Ik heb ook niet echt duidelijke symptomen of zo.. Ik denk dat ze gaat zeggen dat ik gewoon af moet wachten.
Ik heb nu al twee keer negatief getest, dus mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben. Maar ik zou inderdaad morgen wel even kunnen overleggen met de dokter. Dan hoor ik wel wat ze zegt.
@Marleen: kan me voorstellen dat het inderdaad onrustig is. Maar als je gevoel je al zegt dat het ws niet zo is, kan de HA niet zo heel veel voor je doen, denk ik. Heb je je eisprong wel gevoeld, of was die mss wat later?