Geeft niets hoor. Wil zelf ook altijd alles weten. Ben nu ook wel nieuwsgierig eigenlijks. Dus Dani ... vertel!
Nee hoor wil niemand in de problemen brengen, maar er is op deze site veel gebeurd. Dus vandaar. NIks meer en niks minder. Dus Dani je hoeft het echt niet te vertellen. Het gaat ons niks aan. jennie72
nee er zijn ook meiden die 20 zijn en bevallen zijn enz.....dus niet echt een 30+site! maar het heet mamma en pappa site!
Goedemiddag meiden, @Pearly: Gefeliciteerd met je verjaardag meisie @happygirl82 & mark en maria: Balen van jullie ongi meiden, heel veel succes in de volgende ronde! @iris27: Balen van je nega test meisie, maar miss is er nog hoop. Je weet het nooit Hier gaat het zijn gangetje, maak me klaar voor ronde 5. Vandaag een sterke temp daling gehad, dus verwacht dat mijn ongi nu ieder moment kan doorbreken. In ieder gefval vandaag of morgen. Dus NOD April binnenkort onveilig maken hihihi En als afgarnering krijg ik volgens mij nog de griep ook
hey dames het is zo een prachtig weer iedereen zal wel weg zijn en van het weer aan het genieten zijn he.....?
ah zico jammer meid!nieuwe ronde nieuwe kansen.....ik zit inmiddels in ronde 8 dus een dikke knuffel voor jou zag dat je in ronde 7 zat! xxx
kom hier na een weekje vakantie weer even spieken en zie een paar bekende namen in het roze staan! Meiden allemaal gefeliciteerd!
Hoi ladies Hier een enorme offday. Ik jank om niets en mijn lichaam is moe, heeft steekjes etc etc...Jammer van die mooie dag...zucht...