Ik heb zelf eigenlijk geen hoop op een positieve test hoor.. Heb vorige week zaterdag en gisteren getest en echt hartstikke negatief. Lijkt me stug dat ik nu nog positief zou testen. Maar goed, je weet t nooit. ik denk zelf gewoon dat mn cyclus van slag is. Hoop dat ie wel weer snel op gang komt.
Hee Dames, Zie dat er weer een paar nieuwe zwangeren zijn. van harte gefeliciteerd. Dames die ongi geworden zijn: jammer hoor. Hier alles goed. Man is ff op de motorvan het mooie weer aan het genieten, dus ik dan maar s even bij jullie kijken. We zijn hier druk aan de slag voor een mooi resultaat aan het eind van de maand
Hoi meiden, Wat een heerlijk weertje he? Ik was net lekker even bij m'n paard, even beweging geven en meteen van het mooie weer genieten. Ik kan hem dit voorjaar inrijden omdat hij dan 3 wordt, daar heb ik onwijs veel zin in, maar aan de andere kant hoop ik dat het niet kan.. want ik hoop natuurlijk zwanger te zijn rond die tijd en dan moet m'n paardje nog even een jaartje wachten (vindt hij vast niet erg \/ )
Dag dames, ik kom ook nog s ff spieken hier.. Volgens mij geen nieuwe zwangeren erbij vandaag he? voor de ongi geworden dames, wat balen,,, laat je maar ff door je mannetje verwennen! Hier nog geen ongi te bekennen... had wel weer vanochtend pijn in mijn linkerlies gekregen bij het doen van buikspieroefeningetjes... nu ik weet dat ik niet zwanger ben lijken me kwaaltjes toch nog niet te verdwijnen en ik had al gedacht dat het tussen me oren zat en met en negatieve test wel zouden verdwijnen... ja niet dus! Groetjes Jollie
Mijn collega heeft bij alle 2 haar kinderen pas een positieve test gehad na dat ze 2 weken over tijd was, haar lichaam maakt heel langzaam het hormoon aan. Zolang er geen ongi is kan het dus nog alle kanten op..
Ja het blijft spannend, totdat ongi is komen kijken... ikzelf denk wel dat hij komt.. het is alleen de vraag WANNEER! Maar jullie zijn schatten!
oo jollie spannend hoor hier op de wachtbank kan me weer 2 weken op zitten vreten haha net lekker in bos geweest heerlijk!
He meiden, Wat een heerlijke dag, echt een lekker ontspannen weekend gehad, dat had ik echt nodig! Hoe gaat het met jullie allemaal! Voor alle meiden op de wachtbank, ik duim voor jullie! Veel liefs
Ach meid hier kun je je uit leven het is alleen zo vet irri dat je 2 weken lang moet wachten.. en zie mij dan w8 geduldig 2 weken en dan weet je nog niks... ! Knuf ik duim hier voor jou door
heey meis fijn dat je een relaxt weekend hebt gehad. wat een weertje he word je altijd zo vrolijk van
van mij mag het zomer worden heerlijk!ijs eten bbquen buiten zitten zwemmen wandelen uitgaan pretparken heerlijk xxxx
Nou dan kan ik je hand schudden ik heb hetzelfde dit was ook echt een geniet dagje voor mij heeeeeeerlijk
Heej ladies, Ik zag op de lijst dat er nog niet geen nieuwe roze namen bij staan, wel een aantal groene en rode: balen meiden! Hier nog steeds niet helemaal ongesteld, heb nog steeds lichtbruine afscheiding.. ik wacht het morgenochtend nog ff af en anders misschien toch ff testen. (ik speur steeds naar rood, maar dat zit er nu nog niet bij) al ga ik ervan uit dat dit gewoon een lange voorbode is.. *zucht*
he meiden kan me in eerste instantie bij jullie aansluiten was zalig dat weer maar mijn dag is stukken minder afgelopen mijn beste vriendin heeft net f laten weten dat ze niet meer dan gewone vriendinnen nog wil zijn had laatste tijd wel gevoel dat ze kwaad op me was maar dat het zo erg was nee dat had ik niet door, dus ik zit er nu helemaal doorheen ff
Niet meer dan gewone vriendinnen? Hoe bedoel je dat? Dat ze minder intensief contact wil? Dat is inderdaad balen.. En je weet geen reden?
He meiden, Hier zijn de duivels vanmiddag doorgekomen. Ik ga dus naar April, natuurlijk blijf ik jullie hier in de gaten houden Gelukkig heb ik mijn baaldag al gister gehad, dus ga met nieuwe moed ronde 5 in Liefs