He daantje, ik hoopte zo dat we deze maand pink ladies zouden worden, echt balen hoor.... Dikke knuffel van mij *knuf**knuf*
he meiden thanks voor jullie steun ja zit zeker wat in van geven en krijgen heb nu ook besloten om het maar f te laten lopen nu en dan wel zien waar we uitkomen ben wel heel erg blij dat jullie er zijn hoor kan ik tenminste mijn ei kwijt sorry als ik er jullie mee lastig val maarmoet het gewoon kwijt
nou ben er van tussen ga eens kijken of die lover van mij voor wat afleiding kan zorgen kan ik nu goed gebruiken meiden tot morgen weer he en thanks voor de steun altijd fijn om op iemand terug te kunnen vallen dikke xx voor jullie allemaal
@Daantje: hee, wat is dat nou? Wat rottig zeg, toch afgelopen voor deze maand Kop op en succes in april x @Vivian: gewoon lekker even loslaten die 'vriendin' > zodra iemand inderdaad te veel energie gaat kosten, is zij het ook echt (even) niet(meer) waard! Sterkte ermee!
Heb zelf morgen D-day, heb geen idee wat ik moet verwachten, dus hga nu gewoon een lekker warm bad nemen en even relaxen met een tijdschriftje erbij!
Thanx meiden jullie zijn zo lief Hopelijk gaan de meeste van jullie lekker met het vliegtuig mee en de andere kom ik zeker weer tegen in April. Laten we hopen dat April me meer geluk brengt
haj meiden,., nog geen nieuwe zwangeren? al mensen ongi? nog testers? kusss Ik voel helemaal nog niks,,
@ daantje82 balen meid, wens je heel veel geluk in april! goed van je dat je zo positief blijft. denk zelf dat ik daar ook naar toe moet veruizen. Voel echt helemaal niets. voer de rest niet veel goed nieuws, als ik zo snel even kijk, waar blijft het roze......
*knuf*knuf* voor Daantje. Je bent deze maand niet de enige die doorgaat naar april want de lijst is behoorlijk rood. Vind het nu ietsje echt een heel klein ietsje minder erg als ik door zou moeten naar april, want alle leuke meiden verhuizen er ook heen.
Hier nog steeds geen kwaaltjes, ja alleen mijn borsten en rugpijn, normaal heb ik ook geen kwaaltjes voordat ik ongi word dus het zal wel weer zover komen deze maand.
Jah daarom vind ik het den k ik ook wat minder erg, want wat je zegt er zitten er al weer een hoop in April. We maken er gewoon weer een gezellige boel van. Kus en knuffel
Dag lady,s hier nog niks alleen maar erg moe. nou ja afwachten maar weer he anders kom ik ook in April he, het is veel te gezelli hier om weg te gaan. Sunnycloud we lopen gelijk spannend he. IK denk dat ik weer gewoon ongie ga worden zoals gewoonlijk. jennie72
Oh ja had ik nog niet gezien la femme loopt ook gelijk met ons op, wanneer ga jij testen, ik test donderdag en la femme ook. Als ik eraan toe kom, denk namelijk ook gewoon ongi te worden.
Ik weet het nog niet, want ik word denk ik toch wel ongie dus, maar heb jij altijd een cylcus van25 dagen? das wel kort of niet? maakt niet uit. Laat het wel weten. jennie72
Oh nee Daantje wat jammer meid. Ik duim voor een goede positieve volgende ronde.....((duim Duim)) dikke knuff van mij