De kans dat je zwanger raakt is op het moment van de eisprong en ongeveer twee dagen ervoor het grootst. Dus vlak voor je eisprong kun je het beste klussuh. Gewoon doen waar je je lekker bij voelt meisie, je moet je natuurlijk niet verplicht voelen.
"Passagierslijst" 1 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Usmommy 2 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie 3 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 4 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart -> Tijgertje23 6 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 7 maart -> Morgaantje & Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel 8 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 & Lima 9 maart -> Micha & Salapio & Kristel 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 11 maart -> 12 maart -> 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby & la femme 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 17 maart -> Appie zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test @Lima heb je toegevoegd
hey dames mijn ouders vannacht om half 3 aangekomen in nl....wat een hectisch iets....krijg het hier niet bijgehouden het blijft een zooitje! hoe gaat het hier verder? wat gaan jullie nog allemaal doen? xxx
Ik ben nu aan het werk, maar heb het gelukkig rustig. Dus lekker regelmatig kletsen op het forum vanavond. En jij?
hey meiden, Hier nog een first class passagier voor het roze vliegtuig (mag van mij ook economie zijn) Gisteren avond heel romantisch geklust. @dani86 Bij ons ook altijd z'n gekken huis als onze ouders komen. Denk altijd maar komt wel als ze straks weer weg zijn nu ff lekker genieten van het feit dat ze er zijn. Veel plezier met je ouders
HEEEEY DAMES! Als we allemaal zwanger zijn deze maand dan gaat het vliegtuig erg vol raken ennuh... er is vast ook wel een luxe touringcar te bestellen Ik heb een vraagje aan jullie... gister ging ik naar de wc en had ik last van licht rood/bruin bloedverlies (komt niet door het klussen want dat hebben we het savonds gedaan) ik was al zeker 2 dagen van de ongi af... ennuh na het klussen dus ook nog steeds een beetje.. ik weet niet hoe de zaken er nu voor staan... zal zo eens naar de wc gaan... Wie heeft dit ook gehad... Denk zelf dat het misschien nog van de ongie komt... vind het alleen zo raar dat ik 2 dagen niks had! liefs jollie
hey Jollie, Ik heb wel eens dat ik 2 dagen ongi ben en dan een dag echt bijna niet en dan 2 dagen weer wel maar nooit zo laat in mijn cyclus.
ja ik vond het een klein beetje vreemd gisteren zat ik al op dag 8... ik ben me er natuurlijk van bewust dat het nog oud bloed kan zijn uit mijn baarmoeder of nog van een latere ongi... maar zou het wel leuk vinden als ik niet de enige ben die dit heeft gehad!
hallo Het lukte mij niet om op lijst te komen Mag ik ook op de lijst? NOD: 5 maart. Alvast bedankt, Ayse
Hallo meiden, Ik ben al een lange tijd hier niet meer geweest. We gaan het namelijk wat rustiger aan doen. We hebben er deze maand ook weinig tijd aan besteed. Het geeft wel een gevoel van rust. Ik wens iedereen hier veel succes! *Dat zeg ik overigens nu... misschien ben ik over twee/drie weken weer actief.
"Passagierslijst" 1 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Usmommy 2 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie 3 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 4 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart -> Tijgertje23 & Ayse 6 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 7 maart -> Morgaantje & Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 8 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 9 maart -> Micha & Salapio & Kristel 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh 11 maart -> 12 maart -> 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby & la femme 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 17 maart -> Appie 18 maart -> Britt28 zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test Britt en ayse jullie staan er ook bij! Veel succes deze ronde