Vraagje ik verleis nu met het afvegen zeg maar oorzichtig slijm (beetje ranzig maar jullie zijn wat gewend) Is dit nu vruchtbaar slijm en een teken dat ik mn ei heb gehad?
Ja ik weet het een streep is een streep. Haha heb het zelf al zo vaak gezegd. En de streep is ook hartstikke duidelijk hoor... Het duurt alleen ff voordat ie komt. Maar hij verschijnt nog wel binnen de 10 minuten... Maar wil toch ff het woordje 'zwanger' op de digitale test zien staan. Zou de drogist op maandagmorgen gewoon open zijn, dan ga ik m nu ff meteen halen denk ik... Heb nu getest met test van de apotheek trouwens
Nou ik ben nog steeds grieperig en mn vriend is ook thuis maar heeft 2 gekneusde ribben en moet zo naar het zh om een foto te maken Als we het eind van de dag doen zijn we dan nog op tijd?
tja....ik weet het niet eigenlijk. Voel me lichamelijk eigenlijk heel; goed. Wel s'ochtends als ik niets gegeten heb, heel lich misselijk. Maar mischien verbeeld ik me dat. Voel me dus helemaal niet zwanger. Maar normaal voel ik wel een week van te voren dat ik ongi moet worden
Hoi meiden, Hier ben ik ook weer. Heb weer internet joepi. Kopieer ff de lijst. Want stond er nog niet bij zag ik. Mijn NOD is op 26 maart. Weet alleen niet of de kleurtjes erbij komen te staan. PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian 15 maart -> Visjes & Linda1980 & Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & unner & Janice22 17 maart -> Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy & Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973 28 maart -> Bigdream & Danjo 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Schijndelsvolk & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin Verder gaat het hier wel goed. Temp is vanmorgen 0,2 graad gestegen dus denk dat ik mijn eitje heb gehad. Maar denk alleen dat hij afgelopen zaterdag is geweest want toen had ik erge buikpijn/steken onder in mijn buik aan de linkerkant. We wachten maar af. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
oeps berichtje niet helemaal afgemaakt. stiekum even op mijn werk op internet! moest ff snel uitloggen maar normaal heb ik dus een week van te voren rugpijn en ongi krampen. Nu dus niks, maar ik heb mijn ei niet gevoeld dus mischien was die later dan normaal. ahhhhhhh het gaat dus eigenlijk helemaal niet goed. Ik wordt gek hier van het wachten! hiihi ik heb express geen testen in huis gehaald, zodat ik niet in de verleiding kom om te testen...de 4 dagen grens is altijd zo verleidelijk. Maar ik mag niet klagen eigenlijk. Jij moet nog 2 weken. Maar gelukkig kun je hier afentoe lekker klagen toch! waar zijn eigenlijk de andere dames van 16 maart?
oeps berichtje niet helemaal afgemaakt. stiekum even op mijn werk op internet! moest ff snel uitloggen maar normaal heb ik dus een week van te voren rugpijn en ongi krampen. Nu dus niks, maar ik heb mijn ei niet gevoeld dus mischien was die later dan normaal. ahhhhhhh het gaat dus eigenlijk helemaal niet goed. Ik wordt gek hier van het wachten! hiihi ik heb express geen testen in huis gehaald, zodat ik niet in de verleiding kom om te testen...de 4 dagen grens is altijd zo verleidelijk. Maar ik mag niet klagen eigenlijk. Jij moet nog 2 weken. Maar gelukkig kun je hier afentoe lekker klagen toch? waar zijn eigenlijk de andere dames van 16 maart?
haha dat doe je goed.. ik had me na vorige maand zo goed voorgenomen pas een week overtijd te testen en ben nu al aan het kijken wat de eerste dag is dat ik zou kunnen testen vreselijk zat zelfs al naar de ultra testen te kijken die 6 dagen voor nod al kunnen aantonen of je zwanger bent belachelijk weer dit van mij haha