Goedemorgen dames, Ondanks we deze maand er niet te veel mee bezig zouden zijn begint het nu mijn NOD er aankomt toch wel een beetje te kriebelen. Grappig toch! Ik zie trouwens op de laatste lijst hier dan alle kleurtjes weg zijn. Nu zien we niet meer wie zwanger is. Wachters sterkte! We gaan weer voor iedereen duimen (en een beetje voor onszelf natuurlijk). Liefs, Gaby
tja, ik weet niet hoelang ik me kan beheersen, maar nu ik jou bericht lees gaat het bij mij ook weer kriebelen. maaruh, waar haaal je die testen? hihi zeg toch maar niet eigenlijk, wel erg hoor, we zijn toch volwassen mensen, kunnen we ons niet eens beheersen!
goedemorgen meiden, Ik BBBBBBBBBBBAAAAAAAAAAAAAAAAAl had al een paar dagen alleen 's morgens een beetje bloed verlies maar ging net naar het toilet en lijkt er toch op dat ik ongesteld ben geworden En dat naar 25 dagen dat had ik toch echt niet verwacht... Dus wil iemand mij rood maken op de lijst
PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian 15 maart -> Visjes & Linda1980 & Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & unner & Janice22 17 maart -> Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy & Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973 28 maart -> Bigdream & Danjo 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Schijndelsvolk & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend tussenstand ->12 - 35 - 10 - 3 - 1
Morgaantje, je NOD is wel op 31 maart? Is het niet een beetje te vroeg gekomen? Misschien toch geen ongie?
@morgaantje: Oh, dat is zeker balen. Misschien is het een kleine troost is dat een korte cyclus wel fijner is in deze situatie. Maar op dat antwoord zat je waarschijnlijk niet te wachten. Veel succes in de volgende ronde! @Danjo: Veel klusplezier! Ik ben hier!
zie mijn cyclus ik snap er echt helemaal niks meer van.... vorig maand was ik blij verast dat het 38 dagen was maar nu baal ik eigenlijk alleen maar. Had juist het idee dat ik vorig week zondag mijn ei had gevoeld maar dat zal het dus ook wel niet zijn geweest... Denk jij dat het nog wat anders kan zijn dan?
hier op de webwinkel anders site van matcare haha maar jij kan sowieso al testen nu met een gewone haha errugh dit als je zwanger bent geeeft mij dit hoop omdat we afgelopen maand hetzelfde gehad hebben
Dat nog niet eens.... Heb nu voor mijn volgende NOD maar 31 dagen gepakt zouden jullie dat ook doen? @schaapje82 het is idd een schale troost
morgaantje wat jammer als het echt veel bloed is.. als het heel weinig is misschien toch iets anders? iig sterkte!
heey meiden heb ff een vraag miss wel een hele stomme maar vraag het toch Hebben jullie ook wel eens als je sex met je partner hebt,dat het soms zeer doet als je sex hebt? Ik had het gister namelijk, en heb het soms wel vaker. maar was benieuwd of andere dat van jullie ook hebben?
@ Phedre: Gefeliciteerd! Goedemorgen dames! Hier is het mijn NOD. Niets te merken, niets aan de hand, dus ga morgen denk ik testen als dat zo blijft.... SPannend!
Goedemorgen mensen! Spannend allemaal! Ik ben voor mezelf heel benieuwd, had niet verwacht dat ik zo zenuwachtig zou zijn. Hoop gewoon dat ik morgen niet ongesteld word. En dat ik dan woensdag lekker positief kan testen. Ik hoop voor jullie ook allemaal op een posi test
Hoi dames! Vanaf vanmiddag ben ik een weekje op vakantie en bij terugkomst wil graag heel veel roze namen zien en geen aanmeldingen bij NOD april, oke? Kunnen we dit afspreken? Groetjes Jelske