Anneke82 Het is voor mij de tweede ronde. Hoop dat deze (als ik niet zwanger ben) hetzelfde loopt als de eerste ronde. Met de hoeveelste ronde ben jij bezig?
Ik heb het gevoel alsof het niet lang meer duurt voor het doorkomt. Ik ben misselijk, duizelig, nattig van onderen, heb buikpijn en een soort opgeblazen gevoel onder mijn keel. Ik temp nog maar een kleine week, maar mijn temperatuur is 0.7 graden (37.0) gestegen, terwijl ik het behoorlijk koud heb. Laat maar komen, zou ik zeggen!
Schaapje82 Jammer dat het er aankomt. Maar als het moet dan maar hoe eerder hoe beter. Hoop dat het wegblijft. Zal voor je duimen!
goedemorgen dames ik ben er ook weer.........moet om half 3 beginnen met werken dus heb tot kwart voor 2 de tijd xxx ps zijn er nog zwangere bij gekomen ofzo daar ik 15 pagina's terug moet lezen en daar geen zin in heb ops
Zo ik ga ook naar de April NOD toe, want ik ben helaas ook gewooon weer ongi geworden op 4 maart. Groetjes Sam
goedemorgen allemaal. Zo ik ben gelukkig de lijst tegen gekomen zodat ik niet alles hoef terug te gaan lezen ben al zo'n tijd niet meer geweest. Alle dames die ongi zijn geworden balen meiden. Voor de nieuwe wachters welkom op de bank voor de gene die al aan eht wachten waren kom op nog ff volhouden en probeer niet voor nod te testen. Nou bij mij is het broekgluren begonnen vandaag. heb beste veel klachten deze maand maarja ik weet het niet. Temp is op zich nog wel hoog maar ik moet ook nog 3 dagen he. Heb wel krmapen maar niet echt van de ongi beetje vreemd.
Met de derde! Alleen door het ontpillen had ik de vorige ronde een erg lange ronde! Nu maar hopen dat het ontpillen voorbij is en dat we een normale cyclus tegemoed gaan, of natuurlijk een cuyclus van 9 maanden!
PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian 15 maart -> Visjes & Linda1980 & Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & unner & Janice22 17 maart -> Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy & Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973 28 maart -> Bigdream & Danjo 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Schijndelsvolk & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend tussenstand ->12 - 36 - 10 - 3 - 0
lindsay spannend hoor! als ik zo ver was kon ik mezelf niet meer bedwingen weet ik nu al haha ongeduld is my middle name
heb best wel wat testen thuis liggen had het verkeerde pakketje besteld hier dus heb er 9 Maar wil geen teleurstelling en eigenlijk ben ikgewoon bang om t etesten Ik hoor ze af en toe wel roepen hoor vooral gister toen had ik echt een k*t dag niet normaal marja dan toch maar niet gedaan want is dan toch nog 4 dagen voor nod.
Anneke82 Laten we lekker hopen op die cyclus van 9maanden. Dat zou wel lekker zijn. Word al vrolijk van het idee!
heb aan de ene kant wel het gevoel dat het raak kan zijn heb ik eigenlijk nog nooit gehad. Wel 1 keer getest 2 maanden gelden omdat ik dacht he moet nu toch wel al ongi zijn. Maar deze maand echt rare dingen. (.) (.) gevoelig en bh te strak af en toe misselijk en moest ecth eten anders ging ik van mijn stokkie. Nou normaal kan ik echt een dag zonder eten. Ben echt heel erg moe. Dus ja weet het allemaal niet. Ik heb nooit klachten dus daardoor ben ik een beetje aan het twijfelen.
Spannende dagen komen eraan voor vele dames. Ik niet, vandaag nog een keertje klussen en dan weer plaatsnemen op de wachtbank....