hmm das gek want ik leg hem ook altijd neer.. wel lang genoeg in urine gehouden? geen vaag tweede strepje ernaast? nou ik zou gauw een nieuwe halen voor morgenvroeg
dag dames ik kwam weer eens even spieken. Nog geen zwangeren erbij vandaag, toch. Alle wachters succes en iedereen die de duivels hebben ontvangen sterkte. Alle testers toi toi toi [-o< ikzelf heb morgen mijn eerste iui. gisteravond pregnyl (auw) gespoten.
nee, t is ech mislukt! kan t zo zien! vanavond doen we er weer 1... Pfff... word er nie goed van! heb urine in een potje gevangen dus en stopwatch 20 sec ingehouden!.... zou toch goed moeten zijn? k ga nu eten! doeg meiden! kus
dat is balen, zou nog even snel een nieuwe halen en dan morgen vroeg weer opnieuw. Ik zit er serieus over te denken straks een kruidvat test te gaan halen. erg hé. Jou schuld Berna, beetje mij gek lopen maken met de 6 dagen supertesten! hihihi grapje hoor! ben gewoon een ontzettende soepkip. laat even iemand iets verstandigs zeggen dan kom ik mischien weer bij mijn gezond verstand!
tja denk even hoe je je voelde 4 weken geleden... stel dat dit deze maand weer gebeurd.. hoe zou je dat vinden? Ik ben iemand die altijd alles wilt weten dus ik weet nu al dat ik eerder ga testen dan mijn nod haha je moet het zelf weten.. kan niet in jouw koppie kijken
@Caitlin: NIET DOEN hoor! Je schiet er niks mee op: als ie posi is, blijf je gestressed of t goed gaat, als ie nega is, weet je nog niks! @Claudia: Je moet volgens mij die test zelfs neerleggen, zodat de urine 'op kan kruipen' . Als je hem rechtop houdt, gaat dat nog lastiger. Wrschnlk heb je te weinig urine erop gekregen! Balen joh. Volgende keer beter!
Zeg Berna als ik vragen mag, de eerst k eer dat jij de vorige keer teste, hoeveel dagen voor je nod was dat?