Hoi meiden hoe is het hier ?ik heb vandaag pittig druk dagje gehad op mijn werk,ben blij dat ik nu ff kan ontspannen!pppfff En hoe is jullie dag verlopen?
@ Marieke 21: Succes morgen! Laat je nog even horen hoe het gegaan is? @ Schaapje82: Ik probeer idd ook wat afstand te houden. Af en to lees ik even mee (vooral in feb: zwangeren feliciteren), maar ik ga niet op banners enzo letten... nu niet iig
@ Jollie: ik heb dat ook. Mn ongi is na zo'n 4 dagen over, maar daarna heb ik soms nog iets bruinigs, soms heb ik dan ook een paar dagen niets. (volgens mij zijn wij wel wat gevoeliger voor bruinverlies he?)
Nou zeg dat... ik vond het wel wat vreemd maar goed ik ben gewoon vreemd... maar ik ben van mening dat mijn afgelopen lichte bruinverlies wat te maken heeft gehad met me eisprong...? Dat kan toch of niet!?
Hmmz dan blijft het een raadsel... achja wat maakt het ook uit als we maar een keer positief testen dan vind ik alles ok!
hoi meiden ik heb al 2 dagen lage buikpijn,moest het ff kwijt wat een zeur ben ik,maar voel het echt!hihi
ja ik dacht gister,maar kon evt ook eerder ivm lange cyclus laatste keer,maar nu is zo vreemd gevoel beetje zwaar gevoel echt onderin me buik,
Hmmm... ik ook niet misschien is alles wel aan het veranderen daar!? Trouwens jij hebt ook niet toevallig later in je cyclus na je ongi nog bruin/roodverlies gehad he... ik had er namelijk gister en vandaag last van terwijl ik toch al dik 2 dagen gestopt was met vloeien? Kvoel me echt zo'n doos dat ik me hier druk om aan het maken ben? Groetjes!
@jollie nee dat heb ik niet gehad meid,kan je helaas daarmee niet helpen!maar mijn ongi was laatst maar 2 1/2 dag vindt ik ook raar,normaal was het altijd minimaal 6 dagen