he meiden nou dacht f beetje bijlezen maar is weer genoeg gebeurd he. Daantje balen meid maar mijn voorgevoel zegt dat ik je binnen nu en paar dagen kom vergezellen in april want heb al hele dag pijn in mijn onderbuik en dat heb ik altijd paar dagen voordat ik ongi moet worden dus ben benieuw ik hoop natuurlijk van niet maar ja als het zo is kom ik jullie gewoon weer vergezellen in april want geloof dat het daar ook al aardig gezellig aan het worden is
Elke keer denk ik ook niet naar het forum gaan je maakt jezelf ook gek, maar toch kan ik het dan toch weer niet laten. Heb ongeveer nu 1,5 week last van moeheid, borsten en witte puntjes op tepelhof, misselijk, constant boertjes laten en kan mijn lenzen niet meer inhouden. Ik weet het echt niet vorige week dacht ik echt ja ik ben volgens mij weer zwanger, maar nu ga je weer zo twijfelen. Rond mijn NOD wel een paar dagen zo flinke Ongipijnen gehad dacht elke keer ohhh ik wordt ongi, maar ja nog niets aan de hand. leeuwinnetje
We spreken elkaar nog wel ga lekker tv kijken in mijn bedje. Mijn man is weg en komt pas laat thuis duss kan lekker zappen hihi. x leeuwinnetje
Wat naar! Zeker als je ook van die kwaaltjes krijgt! Kan het toch niet alsnog goedkomen deze ronde? (omdat je te vroeg hebt getest?)
PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81& Kyrah 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie 14 maart -> Mini23 & Maria & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian 15 maart -> Visjes & Linda1980 & Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & unner & Janice22 17 maart -> Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy & Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973&Jiska 28 maart -> Bigdream & Danjo 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Schijndelsvolk & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend tussenstand ->12 - 41 - 13 - 2 - 0
Jeetje, wat duren twee weken lang zeg! Het maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit of ik nu wel of niet zwanger ben, maar ik wil het gewoon weten. Ik wil zekerheid.
Nee ik weet het de ronde is nog niet voorbij. Heb de hoop nu wel een beetje op gegeven, er stond ook geen vaag streepje of zo op de teststrip. Baal wel een beetje maar jullie lieve woorden geven me wel weer een beetje hoop. Dank jullie wel liefs
Hi allemaal, Ik heb een vraagje (misschien een beetje gek hoor) maare ik hoor mensen praten over het voelen van een eisprong.....hoe voelt dat? Ik heb vandaag volgens m'n banner een eisprong en ik heb vandaag wel links onderin m'n buik een drukkend gevoel gehad..is dat dan een eisprong of is het gewoon aanstellerij omdat ik nu opeens ga opletten op alle rare dingen in m'n buik? alvast bedankt Simone
Bedankt voor de reactie! Die symptomen heb ik nog niet gehad, dus wellicht moet ie nog komen ben ook wel een beetje ongeduldig hoor, terwijl dit de eerste ronde is en we het heel rustig zouden doen enzo zeker niet plannen, ben ik er toch wel heel erg mee bezig....
ja je gaat er heel erg mee bezig zijn heb ik ook hoor. terwijl manlief zegt we zien wel wanneer het raak is
Hallo allemaal, ff een kleine update van mij.. Hier nog geen Voorlopig test ik ook nog niet omdat ik van morgen tot zondag op de Europese kampioenschappen poker ben in Warschau. Als ik zondag terug ben en nog geen heb gezien ga ik pas testen. Ik ben erg benieuwd of ik het vol ga houden om er een paar dagen niet mee bezig te zijn. Ik wil nu mijn vriend steunen en hoop dat hij het daar goed gaat doen. Allemaal veel succes! Hopelijk zijn we snel allemaal zwanger!