@wieffie veel plezier. we denken aan je duimen voorje @mone je red het wel we slepen je er wel doorheen
het is weer spannend zag ik! Ik duim voor iedereen!(incl. mijzelf,haha) Heb van het weekend mijn ei gehad. Had zaterdag een positieve ovu-test. Zaterdagavond feestje, was erg laat. Mijn man had ook iets te veel op! Helaas mislukte heel de poging die nacht. Maar hij heeft het zondag toen we wakker werden weer goedgemaakt! Dat is toch nog op tijd dan? De dag van de eisprong? Nu maar wachten.....
Heel veel succes met: volhouden, niet mee bezig zijn en je vriend steunen en voor je vriend: toitoitoi!
Ik denk dat ik ook eens van die ovu-testen ga proberen. Dat wil zeggen, als het deze maand niet raak is.
Weet iemand waar alle kenmerken van het prille zwangerschap op een rijtje staan? Van die dagen voordat je mag testen dan.
Hoi wannabee pink ladies Hier wat onrust, maar voornamelijk in mijn hoofd. Mijn nODdag komt toch alweer dichterbij en daar wordt je toch wat nerveus van. Als ik woendag niet ongi ben geworden, ga ik donderdag etsten. @ Sunnycloud: Hadden wij geen date voor donderdag? De moed niet opgeven hoor. cbdige heeft beel HCG nodig. (duim voor je)