diana, bij zwanger worden staat een topic met eerste symptomen. Je maakt jezelf wel gek daar, ik denk elke maand al dat het raak is,haha. En die ovu-testen zijn echt handig, maar ik dacht dat het dan sneller raak zou zijn. Ik gebruik ze al sinds ronde 5. Het is ook handig als je onregelmatig bent, loop je je ei nooit mis!
He la femme, sorry maar ik kon me weer eens niet beheersen. Als ik donderdag nog niet ongi ben staat onze date nog!
@ daantje 86: wat spannend joh! Ben heel benieuwd! Wij zitten nu in ronde 4. Als het nu niks wordt ga ik ook maar eens ovulatietesten gebruiken...
Tja... ik wil je geen hoop geven maar bij sommige meiden kunnen ze het zo vroeg alleen in het bloed meten toch?
Bedenk me opeens, hoe zat dat met je 1e? Kon je het toen wel snel op een test aflezen dat je zwanger was?
nee bij brandon heeft het ook lang geduurd voordat het positief was. maar vrijdag ga ik weer testen en is die negatief moest ik de dokter weer bellen en gaan ze waarschijnlijk bloedprikken
Nog 5 pagina`s meiden zitten me op de 600 ik ga als het deze ronde niet raak is met me ovulatie testen beginnen mijn cyclus is erg onregelmatig.. vervelend dus,,
Mijn cylus is wel erg regelmatig maar volgens mij kan je eisprong dan evengoed op een 'vreemd' moment zijn toch? Misschien wel helemaal aan het begin of juist aan het eind... Ik ga het volgende ronde maar eens testen, net als jullie .