Ja, was ook blij dat jade er uit is! Poeh....vaak aan zitten irriteren.......Maar goed, daniele is de winnares geworden! Mijn voorkeur ging naar joanie maar goed......waren allebei leuke en eerlijke deelneemsters vond ik. Ga m'n bedje maar eens opzoeken, truste!
Idd wat een vreselijk mens was die Jade... Ik heb echt niet het gevoel dat ik ongi ga worden. Helaas zegt mijn temperatuur van wel. Die was vanmorgen nog maar 36.0 terwijl die vorige week tussen de 36.8 en 36.3 was. Nou ja ik heb niet veel hoop maar wacht het maar rustig af...
ben er toch nog heel even effe spieken of er mss nog zwangere zijn. Maar volgens mij is iedereen al lekker aan het slapen
JAAAAAAAAAAAAAA Hier een superverbaasde en supergelukkige tester! Omdat ik maar steeds steekjes in mn buik had en niet ongi werd (maar verder geen klachtjes had), vanmorgen meer even pro forma getest... en wat denk je? ZWANGER! Twee duidelijke streepjes op de Kruidvattest! Ik ben helemaal van het padje nu MAAR ER KAN DUS WEER ROZE BIJ!
Hallo Hier, Hoe gaat het met julllie? Ik zie allemaal spannende berichten...ik duim heel erg voor jullie hoor! En Murmel GEFELICITEERD! Geniet er lekker van! xxxx
Goedemorgen! Murmel, gefeliciteerd! Super joh! Dit is een goed begin van de dag! Voor de andere testers en wachters, duim duim! En voor de klussers onder ons, succes! En voor de meiden die ongi zijn geworden, sterkte!
Ja, ben echt blij, het is precies een half jaar na mn MK, dus dat was ook best mooi symbolisch! Alleen jammer dat ik mn vriend het over de telefoon moest vertellen, hij zit in het buitenland. Hij wist niet eens dat ik ging testen, want ik had niet het gevoel zwanger te zijn. (behalve dan dat ik mij steeds zo blij voelde ipv hoofdpijn van ongi). Ik testte vanmorgen ook meer gewoon om zeker te weten dat de duiveltjes er aan kwamen, haha!
Gefeliciteerd Murmel. Wat geweldig zeg. Idd wel een beetje balen dat je het je mannetje over de foon moest vertellen. Maar nu kunnen jullie samen op de roze wolk gaan zitten en hopelijk blijven. Nog meer testers? Hier zit ik op de wachtbank. Vanmorgen was mijn temp weer 0,1 graad gestegen dus als dit morgen nog zo is heb ik op dag 17 mijn ei gehad. Spannend. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81& Kyrah 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie 14 maart -> Mini23 & Maria & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian 15 maart -> Visjes & Linda1980 & Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & unner & Janice22 17 maart -> Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy & Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973&Jiska 28 maart -> Bigdream & Danjo 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Schijndelsvolk & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend tussenstand ->13 - 41 - 13 - 2 - 0
@Mone: 20 november is de uitgerekende datu m (pffff wat klinkt dat ver weg!). Kan dan net niet op Sinterklaas bevallen, als het goed is, haha, fijn voor t kindje