baby-baby van harte gefleciteerd, oooh lekker van genieten. Linda ook wat goed van jullie gefliciteerd Murmel ook zwanger, van harte, gefeliciteerd. Nu wel blijven strooien hier het helpt echt.
Linda1980 en gaby van harte gefeliciteerd meiden! Super nieuws! geniet lekker van jullie roze wolk... Hopelijk doen wij mee aan het einde van de maand! Dikke kus
Ik heb mijn mannetje in mijn arm laten knijpen of ik niet aan het dromen was Na mijn auwwwww, 'he niet de moeder van je kind pijn doen' haha
Lieve dames, Bedankt voor jullie felicitaties! Voor de nog niet zwangere dames/positieve testers.........hopelijk volgen jullie snel. Liefs, Gaby
Super super! Net wakker en even op het forum kijken en ja hoor, twee zwangeren ! Dit geeft echt moed. Jullie heel veel geluk toegewenst en we duimen voor jullie dat alles goed mag gaan! Wie volgt?!
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH GABY MEIS WAT GEWELDIG! Wat zullen jullie blij zijn! Geniet er maar lekker van meisje. Echt helemaal top! Komt helemaal goed hoor. Jullie gaan een prachtig mooi beebje op de wereld zetten!
PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81& Kyrah 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie 14 maart -> Mini23 & Maria & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian 15 maart -> Visjes & Linda1980 & Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Caitlin80 & Irisje & roses & unner & Janice22 17 maart -> Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 & Juudje1975 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy & Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973&Jiska 28 maart -> Bigdream & Danjo 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Schijndelsvolk & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend tussenstand ->13 - 41 - 13 - 2 - 0 Heb mezelf even naar de 18e verzet. Klopte namelijk niet.
@ Gaby en Linda! WAT GEWELDIG ZEG! Met z'n drietjes ZWANGER getest vandaag! Gaby, ik had hetzelfde, deze maand juist wat minder gefocusd, geen ovutesten, vriend was zelfs weg tijdens dagen eisprong. Maar blijkbaar superoverlevers, die zwemmers van hem . Het helpt dus echt: er minder mee 'bezig' zijn, blijkbaar, haha! Linda en Gaby: geniet ervan en we zien elkaar bij de novembermama's!
Ja eindelijk! maar het is het wachten waard als we over iets minder dan 9 maandje een mooie gezonde beeb op de wereld mogen zetten. We zijn superrrrrrrrrrrrrrrrrrr blij maar blijven nog even voorzichtig! Door de mk wel wat voorzichtiger geworden. He je hebt het schema waar wij allemaal roze zijn weggehaald Juudje. dat kan natuurlijk niet haha. Ik zal het even aanpassen. Join us! Liefs, Gaby
Laatste versie! PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81& Kyrah 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie 14 maart -> Mini23 & Maria & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian 15 maart -> Visjes & Linda1980 & Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Caitlin80 & Irisje & roses & unner & Janice22 17 maart -> Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 & Juudje1975 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy & Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973&Jiska 28 maart -> Bigdream & Danjo 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Schijndelsvolk & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend tussenstand ->15 - 41 - 13 - 2 - 0
Kan me voorstellen dat je nog voorzichtig bent. Ik hoop voor je dat het allemaal goed blijft gaan! Ik moet zeggen dat ik het ook wel een beetje eng vind allemaal hoor, maar dat is waarschijnlijk heel logisch. Had vanmorgen wat roze bloedverlies, maar dat heb ik hier al een aantal keren gelezen dus ga er van uit dat het niets is. Jeetje zeg, zit op mn werk maar er komt echt niets uit mn vingers!
Hi Murmel, ik zie wel meer overeenkomsten ... jij bent ook weer zwanger na MK. Voelt het voor jou nu ook anders? Wij hebben ook niet op de dag van de eisprong sex gehad. Dus ook onverwachte superzaadjes. haha. Het heeft gewoon zo moeten zijn! Ik vind het wel fijn dat we zwanger zijn geworden voordat we al die onderzoeken zouden krijgen. Nu gaan we eerst lekker genieten! Maar ik zal blij zijn als de eerste 13 weken voorbij zijn Geniet ze samen met je mannetje Liefs, Gaby
@Linda: dat gevoel ken ik, zit alleen maar een beetje blij om me heen te kijken @Gaby: dat gevoel ken ik ook: ik weet dat het mis kan gaan. Maar ik ga er geen rekening mee houden, anders word ik zo bang. Als het misgaat, is het zo, en dat zie ik dan wel weer. Hoe vreselijk dat ook zou zijn! Gelukkig krijg ik al vroeg een echo, als ik dat wil, met 7 weken ofzo, om te zien of er een hartje klopt. Da's wel erg fijne gedachte.
Positief denken helpt .... zie je in de novembermama's! ik eh wij zijn de 21ste uiterekend. En jij? En ik ga ook maar iets doen voordat het mijn collega's opvalt. Alles nog maar even geheim houden. Werk ze! Liefs, Gaby