@la femme: Het griepje is overdag wel te doen, alleen s'nachts pfffff hihihi Spannend meisie, ik hoop echt dat je niet ongi wordt en lekker zwanger bent. Al zou ik het maar al te gezellig vinden als je ook in April zou zitten, maaaaar jou naam in het roze vind ik toch leuker Hou je taai tijdens deze spannende dagen meisie en ik duim voor je
Bedankt voor alle felicitaties meiden, ik zit echt op een roze wolk vandaag! Ik hoop dat het voor jullie allemaal ook snel raak is!
Hey dames, Ben 3 dagen overtijd, net na het plassen rozeachtig slijm aan mn pleepapiertje. Weten jullie of dit een goed teken is?
Daar kan ik je helaas niet goed mee helpen... Ik had vanmorgen ook nog wat rozig bloed, maar daar is het bij gebleven. Je hoort het wel vaker. Maar het kan ook een teken zijn van een aankomende ongi... Ik hoop het niet voor je!
Lekker he dit weer! Word ik zo vrolijk van Heb meteen een vrolijke banner genomen... Heb spontaan zin om vrij te nemen en lekker in onze tuin te zitten met een boekje. Die ligt op het Zuiden, dus lekker veel zon.
Ik heb zo'n idee dat ik gisteren m'n eisprong al heb gehad... Toen was het slijm helemaal doorzichtig, net als eiwit.. Dan is je eisprong toch erg dichtbij? Als ik afga op alle informatie die ik hierover gelezen heb.
Ik heb vandaag echt zo'n vreemd gevoel. Heb ik nog nooit gehad, of is me in ieder geval niet opgevallen. Ik heb steeds een heel erg stekende pijn links in de buurt van m'n lies. Misschien m'n eisprong? Ik weet t niet, heb er in ieder geval best last van als ik bezig ben, dus maar een beetje rustig aan doen. Bij andere mensen nog nieuws? T is wel wat met die negatieve testen en toch nog niet ongesteld, ik duim voor jullie voor een positieve test. Of in ieder geval snel zekerheid. Maar gelukkig ook veel goed nieuws vandaag, 3 meiden zwanger, dus super! En van dat lekkere weer.... Nou ik duim nog steeds voor jullie allemaal, en zit lekker met jullie mee te wachten. Toi toi toi \/