NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    @daantje86 Hey meid, ik snap meteen dat je nu meteen het liefst wil testen, zeker omdat je ook van alles voelt en je gewoon niet meer weet wat waar is. Moeilijk hoor, nog even proberen vol te houden... En mss kun je je manneke overhalen een dagje eerder te testen of twee natuurlijk ;) En dan hoop ik echt dat je positief test! Heel veel succes met wachten.....

2. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ga gewoon proberen vol te houden tot vrijdag maar dan wil ik hem vrijdag wel positief hebben anders wortd ik hellemaal gek

3. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Deb26 & Jelske1978 & Seker

Eén van ons?

4. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    hoi meiden heb even hard jullie wijsheid nodig...

Ik had gisteren het idee dat ik ontgesteld was geworden wat rood bloedverlies niet heel veel. Eechter vandaag nog maar een klein beetje bruinig...

Nu las ik net een bericht van iemand die ondanks het bloedvelies toch gewoon zwanger was en dat geeft mij natuurlijk wel hoop. :)

Ik had helemaal nog niet gerekend op mijn ongie omdat het dan op dag 25 zou zijn doorgebroken tewijl mijn cyclus altijd lang is (zie onderaan mijn banner).

Wat zal ik doen testen of gewoon afwachten?

5. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    test doen

6. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ik wordt gek. als bij nou eens het bloed komt dan kan ik verder maar zo schiet het echt niet op echt niet leuk

7. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    denk dat het wel handig is he.... maarja tsja ik weet het eigenlijk niet heb het idee dat ik elke strohalm aangrijp om toch maar te kijken of het niet mogelijk is dat ik toch zwanger ben.... voel me een beetje een muts :(

8. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    effe banner checken!
    kuz

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hoi dames

Hier weer ff een berichtje van mij
    Nou het gezeur begint weer hoor mn ei gehad en weer enorme pijn
    in rug en buik :rolleyes: :rolleyes:
    Gaat dit nu elke maand zo wordt er niet goed van eerlijk gezegd
    Vorige maand bleef dit tot 1 dag naar mn ongi

10. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ik wordt ook gek hoor. me ongi komt niet. heb 2 testen negatief waar hellemaal niks te zien is en me onig komt maar niet laat dat maar wel komen dan kan ik iniedergeval verder dit is echt niks . dat wachten

11. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Hallo dames!
    Ik snap er niks meer van! Gisteren ineens erg veel bloedverlies, dus ik dacht, ongesteld, 10 dagen te vroeg. Ik heb een cyclus van 33 / 34 dagen. Maar ik heb ben alleen gisteren erg veel bloed verloren. Vannacht niks meer en ook vandaag niets. Nu heb ik net een antibiotica kuur opghaald, omdat gisteren uit de urine bleek dat ik ook nog blaasontsteking heb, heb van de huisarts een kuur gekregen die geen kwaad kan als er een vruchtje in mijn buik zou zitten. Wat denken jullie ervan? Wordt een beetje onrustig, vind het allemaal erg vaag en onduidelijk!
    Herkenbaar voor iemand?
    Kuz

12. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    sorry niet herkenbaar. anders misschien even de dokter bellen

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Vaag idd ik had vorige maand ook een blaasontsteking
    maar kreeg trouwens helemaal geen ab mee :rolleyes: :rolleyes:
    Met een blaasontsteking kun je wel bloedverliezen maar zoveel
    zou ik nee zeggen

14. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    heel herkebnaar ik ben dus ook opeens een dag of 10 te vroeg ongesteld geworden gisteren. En heb nu echt bijna nergens meer last van. Ik snap er echt ook niks van ...... denk dat ik straks er maar eens een testje tegenaan gaa gooien.

heb jij al wel een test gedaan?

@daantje balen is dat he meid dat wachten, ik word er ook altijd zo onrustig van succes meid

15. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    nog even geduld hier. alleen de dokter zei vandaag tegen me dat ik er ook psyschi voor gezocht kan hebben dat me ongi uitstel krijg omdta ik er te veel mee bezig ben zij ze. nou maar hopen dat ze ongelijk heeft en dat ik gewoon na een week positief test

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hey dames ik ben er ook weer.....heb een druk weekend en drukke daga chter de rug ben kapot.....hier is de ongi weer vertrokken dus we gaan weer aan de klus....

ook ik zal deze maand minder aanwezig zijn zodat ik kan afschakelen en me op andere dingen kan focussen en misschien lukt het dan wel. ga me richten op werk school relatie woning zoeken verhuizen en deze week ga ik me lekker verwennen kapper massage thermen enz.....love it

17. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    @dani dat wil ik ook wel massage kapper en zo

18. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Ik heb nog geen test gedaan omdat ik over 9 dagen pas ongesteld zou moeten worden. leek me dus niet zinvol om nu al te testen. Ik ben erg veel bloed verloren en jij? een vriendin van me dacht dat het misschien met de innesteling te maken zou hebben, maar het lijkt me raar als je daarbij zoveel bloed verliest! Wat denken jullie?

19. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    vanaf brandon ben ik niet meer aan de pil geweest. dit waren me cylusen:

32-34-31-28-28-32-27-32-32-37 en nu zit ik al op dag 41. moet niet gekker worden

20. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Daar ben ik vandaag geweest, maar die kan behalve een antibiotica kuur ook weinig doen en zeggen!

Deel Deze Pagina