NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    he dames die zwanger zijn heel erg gefeliciteerd!
    Helaas geld dit niet voor mij ik ben vanmorgen ongi geworden balen maar ja dus ik kan me helaas gaan aansluiten bij nod april maar kom zeker nog af en toe kijken hoe het met de meiden hier staat hoor!

2. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    @vivian bale meid

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Pff wat balen meis.

miss heb je nog steeds niet genoeg hcg in je lijf mijn duimen blijven draaien voor je

4. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ja oke maar dan heb je toch zo iets van waarom de ene wel vroeg en de andere niet vroeg uitsluitsel kan wel een potje janken zeg

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    AAAH meis

kan het mij goed voorstellen dat je nu behoorlijk in een dip zit,

Het kan he meis de ene lichaam is niet zoals het andere

en bij je eerste testen je toch ook pas na 1 week,ik snap best dat je de moed een beetje wilt opgeven,

Maar geen bloed geeft moed zeggen ze altijd

Dikke knuff

6. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @Daantje86 ... balen meid. *knuf*

Zit nog maar net weer op de wachtbank en ben het u al zat. Nog 10 dagen te gaan. *zucht*

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks daantje86 ik zal nog steeds duimen draaien voor jou hoop dat je geluk hebt meid kom zeker vaak kijken om te kijken hoe het gaat hoop de meesten van jullie niet tegen te komen in april maar te zien dat jullie allemaal roze worden en voor degene die niet zoveel geluk hebben in april is het ook gezellig maar word maar gewoon roze allemaal!

8. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    idd bij de eerst test ik ook pas laat positief. dus we wachetn af we gaa nu vrijdag testen

9. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Aah muppie misschien test je nu idd ook pas laat positief... niet de hoop opgeven hoor ik blijf voor je duimen.

Hier heb ik nog wel wat felle steken gehad, kan er gewoon moeilijk van lopen als ik ze heb en als ik lach voel ik het ook. Nu ik op de bank zit heb ik er geen last van.

Ik vind me lichaam momenteel echt vreemd en weet gewoon echt niet meer waar ik aan toe ben. Er gaat van alles door me heen, ben ik nou zwanger/nietzwanger, heb ik een laat ei of is het een naderende ongi, heeft testen as zaterdag wel zin enzovoort enzovoorts enzovoorts, wordt er een beetje krankjorum van... grrr

Liefs mij

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Vivian: balen meid, echt jammer!

@Daantje: ik strooi wat EXTRA hormoontjes jouw kant op, zodat je genoeg HCG hebt om posi te testen. Heel veel sterkte xx

@ de rest: VANGEN! STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI!

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Jollie: he, voor jou ook al zo veel onzekerheid... Die steken heb ik ook, echt onderin mn buik, lijken op ongi-steken, maarja dat zijn het bij mij dus niet, dus ik zal voor je duimen dat dat bij jou ook niet zo is!

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks murmel zet me er wel weer bovenop volgende maand gewoon wat xtra klussen he :oops: :oops:
    jij trouwens gefeliciteerd he leuk voor je

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Vivian: Dankje! Heel goed, gauw weer goede moed verzamelen voor de volgende ronde (en pik gauw nog wat hormoontjes mee ;) )

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zal ik zeker doen murmel maar zal ook wat voor degene die al langer bezig zijn overlaten

15. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Tnx murmel, ik weet niet wat ik ervan moet denken... bij de een lees ik naderende ongi en bij de andere lees ik innesteling.... hmmmz het is maar afwachten en we zien het wel. Weet jij hoeveel dagen na een eventuele innesteling je al positief kan testen!

Groetjes!

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Na innesteling toch wel minstens een dag of 6-7 lijkt me. Tussen eitje en test zitten 14 dagen en volgens mij nestelt eitje zich ongeveer een week na de bevruchting.

17. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Hey daantje86, wat ontzettend balen zeg weer een negatieve test. Een potje janken is ind nu best verleidelijk... Maar ik hoop dat je nog een beetje moed kan houden tot vrijdag en dan moet die test gewoon positief worden! Ik hoop t echt voor je. Dikke knuff [-o<

18. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    @Jollie Balen zeg steeds die steken, hopen dat het iets goeds betekent! Duimen maar....

19. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    @vivian, balen dat je ongi bent geworden zeg! Maar goed, weer op naar de volgende maand he... Hopelijk met wat goede moed, er maar weer voor gaan. Wie weet kom ik je nog wel tegen in april maar ik hoop natuurlijk van niet... :oops:

20. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    @diddl saai he, dat wachten, durt zo lang. We mogen nog niet klagen ofzo, mar nu lijkt het nog zo ver weg, die NOD, maar goed even volhouden nog!

Deel Deze Pagina