dank je wel dames. net me zoon naar bed gebracht en heeft me wel weer even aan het lachem gemaakt. en alle hormonen wil ik wel even vangen
@meisje1988 ja heel zeker balen maar ga zet me er weer overheen en snel met goede moed naar volgende maand, ja inderdaad wie weet zien we ons bij april maar blijf nog wel f hier posten in april is het nog erg rustig moet ik zeggen, maar laten we hopen dat het daar zo rustig blijft en dat jij en de anderen naar december moeders mogen gaan he
Heey, Aan alle zwangere van harte gefeliciteerd..... Daantje shit zeg kon je je nieuwsgierigheid toch niet bedwingen hihi. We testen gewoon vrijdag samen en dan een dikke positieve streep. Bij mij ook nog steeds niets te zien... Aan de ene kant probeer ik er niet te veel aan te denken maar toch denk ik er toch ook weer aan. Snappen jullie hem hihi x leeuwinnetje
@ leeuwinnetje.. nee id kon ik me niet inhouden. maar vrijdga stata onze date vast om te testen als we beide nog niet ongi zijn.
Laten we hopen dat t een beetje rustig blijft in april, niet te rustig natuurlijk, das voor jou ook niet zo gezellig. Maar hoe meer meiden naar mama´s december gaan hoe beter! Maar gezellig dat je ook hier nog een beetje blijft.
zeg kan iemand me vertellen of ik mijn banner nu al kan aanpassen of moet wachten tot laatste dag van mijn ongi?
ja blijf gewoon hier totdat iedereen zwanger is wie weet breng ik nog wel wat geluk he en anders gaan we met zijn allen in april verder brengen we daar ook eens wat leven in de brouwerij
ja maar volgens dat ding moet ik laatste dag van mijn ongi invullen en die weet ik natuurlijk nog niet ben net pas ongi geworden
Mmmm dan weet ik t ook niet zo goed. Misschien iemand anders? En maak t hier nog maar even gezellig en wat geluk is altijd welkom he! En anders maken we t ind gewoon weer gezellig in april. \/
nou dames ik kijk nog f in april en dan ga ik f lekker met beentjes omhoog op de bank liggen want heb wel bastende buikpijn helaas iedereen nog een hele fijne avond he
heeej ja klopt maar die site is zo grrrr dus ik kom er niet meer ik heb elke keer ruzie met dat forum en inloggen
Ik vang even wat van die lekkere hcg hormoontjes op en hoop dat ze me morgenochtend een positieve test geven. Ik zou eigenlijk pas donderdag kan testen, maar mijn vorige cyclus had 28 dagen ipv 29, dus morgen dan maar..........Zo spannend....
Hoi allemaal, alle zwangeren gefeliciteerd! . Geniet ervan op jullie roze wolk. Ik zit met een probleem en ik hoop dat jullie misschien een oplossing hebben. Het is eigenlijk nogal raar. Sinds januari heeft mijn man geen tijd meer voor mij. Hij ziet me amper staan! Ik kan op één hand natellen hoevaak we geklust hebben vorige maand en deze maand is het nog maar één keer gebeurd na mijn menstruatie . Wat moet ik nou doen? Heb het met hem besproken maar hij zegt dat het niet zo is? Begin toch langzaam aan mezelf te twijfelen. Knuf Aisca.