Goedemorgen allemaal. Ben deze maand toch verrast met een kortere cyclus. Vandaag zijn de doorgebroken. Heb een paar dagen last gehad van bruin bloedverlies volgens mij mag je dit niet toch de rekenen toch? Mijn nod stond geloof ik op 07-03 nu zal obv van het gemiddelde eigenlijk in april liggen. Maar ik ga het gewoon positief inzetten want mss dat het ontpillen nu wel voor bij is. Vind het te gezellig hier dus zet mijn Nod op 31-3. Wat vinden jullie moet ik 07-03 nu rood maken? Kan iemand me helpen met de lijst? Liefs morgaantje.
@britt 28 ik gebruik de clearblue ovulatie test tot nu toe nog geen ovulatie gevonden heb zelfs al meerder keren een fout melding gehad terwijl ik toch echt precies het zelfde doe als de andere dagen. beetje frustrerend dus. nu vertelde een kennis van me (ze is 2 jaar aan het klussen geweest) dat tegen haar was gezegd dat ze beter kon gaan tempraturen en dat je dan al na 2 maanden een duidelijk zicht heb op je cyclus dus ik denk dat ik dat maar ga proberen als het deze maand nog niet zover is weet niet of je er wat aan heb maar dacht vertel het even liefs anna
@morgaantje: heb je voorafgaand aan je ongi een paar dagen last gehad van bruin bloedverlies? Dat heb ik namelijk ook weleens ooit. Voor mij een teken dat mn ongi eraan zit te komen. Zal ik je gewoon aanpassen op de lijst van 07-03 naar 31-03?
Ik ga deze maand voor het eerst starten met ovutesten. Wil ze eigenlijk gewoon maar één maandje gebruiken om te kijken of ik mn eisprong kan vinden. Iedere dag temperaturen heb ik geen zin in... (vooralsnog niet in ieder geval)
Dag dames, mag ik mee met jullie naar de volgende ronde? Helaas vanmorgen ongi, 1 dag te vroeg, dus door naar maart. Mijn nod is 16 maart. Succes allemaal! En we gaan voor veel roze deze maand he!
"Passagierslijst" 1 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Usmommy 2 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie 3 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 4 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart -> Tijgertje23 & Ayse 6 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 7 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 8 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 9 maart -> Micha & Salapio & Kristel 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh 11 maart -> 12 maart -> 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby & la femme 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 & Irene82 17 maart -> Appie 18 maart -> Britt28 31 maart -> Morgaantje zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test
hello, ladies... ben ik weer, had v/d week geen tijd om ff te spieken, door family trouble!hoe gaat het hier?
hoho hoho, ik had ook een enkele reis richting "zwanger zijn" gereserveerd! niet zonder mij gaan!.. heb nod op 2 maart!
@allen: Ik kom me hier melden bij Maart, omdat ik gisteren 2 dagen te vroeg ongi ben geworden. Ik had gehoopt morgen op mn verjaardag positief te testen, maar dat liep dus ff anders Mag ik op de passagierslijst op 11 maart? Dan is die datum ook weer gevuld! Dankjewel!
"Passagierslijst" 1 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Usmommy 2 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes 3 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 4 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart -> Tijgertje23 & Ayse 6 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 7 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 8 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 9 maart -> Micha & Salapio & Kristel 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh 11 maart -> Murmel 12 maart -> 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby & la femme 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 & Irene82 17 maart -> Appie 18 maart -> Britt28 31 maart -> Morgaantje zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test @hopes: heb je een VIP-plaats gegeven @murmel: hè balen meid! Ik hoop dat je toch nog een fijne verjaardag gaat hebben!
van de apotheek, eigen merk, heb je daar ervaringen mee? Ben een beetje bang dat als ik geen eisprong heb, ik dus ook niet zwanger kan raken!
Dank je wel, lief dat je antwoord. Ik denk dat we komende maand gewoon gaan klussen als we zin hebben, dan gaan we volgende maand tempen denk ik! Nogmaals bedankt, kuz
Je bent een schat. Ik denk dat we deze maand even niks doen, en dat we inderdaad volgende maand maar gaan tempen! Dank je voor je antwoord, lief! Kuz
Temperatuur je ook? Ik gebruik zelf de digitale ovulatietesten van Clear Blue. Als je LH piek er dan is krijg je een smiley Is voor mij heel duidelijk... wel of geen smiley.
@daantje: ik denk dat ik ook de digitale van Clear Blue ga halen. Is het ook niet zo dat je daarmee niet persé 4 uur hoeft te wachten en gewoon met ochtendurine kan doen? Heb namelijk niet zo'n zin om die ovutesten mee naar mn werk te nemen...
@britt28: Caruli pendelt nog steeds volgens mij. Je zou ook hopes kunnen proberen, daar krijg je volgens mij het snelste antwoord van