PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81& Kyrah 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie&alexis 14 maart -> Mini23 & Maria & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian 15 maart -> Visjes & Linda1980 & Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & unner & Janice22 17 maart -> Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy & Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker & Evi27 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973&Jiska 28 maart -> Bigdream & Danjo & meisje1988 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Schijndelsvolk & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend tussenstand ->15 - 42 - 13 - 2 - 0
alle zwangeren gefeli! jammer zeg van de ongi dames.... Aisca,misschien kun je iets leuks organiseren voor je man,lekker voor m koken of uit eten of een weekendje weg?
Heb ik al geprobeerd. Ik gooi het er maar op dat hij het druk heeft met zijn werk en hobby. Ik wacht af... Bedankt voor de tip! Knuf Aisca.
@ Berna: ik test zo rond 06:20....denk ik @ Sunnycloud: Kwaaltjes...vandaag had ik buikkrampen en had echt het idee dat ik ongi ging worden...nu is het rustig. Wel wat vage kwaaltjes, maar durf er nog niet te veel over te praten...ik loop momenteel voornamlijk met zenuwen in mijn buik En hoe gaat ie met jou? Ga je donderdag weer testen?
Hey meiden ,hoe is het hier !niet normaal wat jullie bijkletsten in een week,ben net terug van vakantie maar heb nog geen tijd om alles terug te lezen hihi
leuke vakantoie gehad joma? Vraagje wie heeft er tegen de tijd dat de eisprong er is ook zon ontzettende pijn in buik en rug Ik had dit vorige maand ook al zo erg en nu weer
@danjo ja vakantie was heerlijk!maar ik ben gesloopt en ga lekker me bedje in .kom morgen weer terug hier.!en ja ik denk dat dat zeker je eisprong is! succes met klussen!
Alle zwangeren meiden gefeliciteerd,, hoe gaat het met jullie? al kwaaltjes? hoe is het met der rest van de meiden?
He la femme, ik zou donderdag testen maar ik denk dat ik pas vrijdag test. Heb het gevoel dat ik gewoon ongi word dus vandaar
dag dames hoe gaat het hier!... als dit evt een innesteling zou zijn geweest en deze week nog niet ongi wordt zou ik zaterdag toch nog niet posi kunnen testen he... dus testen heeft dan toch eigenlijk geen zin! Geef me eens advies wat ik moet doen! Liefs!
@ jollie: ongeveer 6-7 dagen na innesteling kan je testen. Zou nog even wachten dan... @ Sunnycloud: nee joh! Moed houden hoor! Je weet het nooit. Ik duim voor je... @ Joma: Yeah je bent etrug....strooi eens wat hcgtjes. Ik sta klaar...
He meiden wat spannend hier weer. Voor de meiden die ongi zijn geworden, balen! @la Femme, succes morgen meid! @Jolie, Leeuwin, Daantje 86, Diana 81, Sunnycloud en Jennie72, ik hoop dat jullie alsnog een positieve test in handen zullen hebben! Voor alle meiden die nog aan het wachten zijn, succes, ik duim voor jullie! Liefs
@danjo Vervelend hoor die buik en rugpijn. Rugpijn valt bij mij wel mee, maar buikpijn heb ik wel volop! Alleen maar aan 1 kant, linksonderin bij mn lies, echt van die steken en drukkend gevoel, echt niet lekker, maar bij mij is het ook de periode van de eisprong, dus ik denk zelf dat het dat is....Succes ermee
Meiden ik duik ook me bedje in ben erg moe,., succes met testen morgen,., er moet meer ROZE BIJ HOOR !!.. hihi en strooi dan naar mij wat hcg
Ik zoek ook zo m'n bedje maar eens op! Wel alleen, want mannetje zit in het buitenland... Gisteren nog wel geklust, want als je ziet aan mijn banner ben ik in de 'klus-periode'! Morgen is mannetje gelukkig weer terug om er nog maar een keer voor te gaan... Weltrusten allemaal! Parel