Sorry dames...ik mag niet mee met het vliegtuig. Ben best wel een beetje triest omdat ik toch en klein beetje hoop had... Ik ga vandag ws ongi woren...Ik geloof niet dat een negatieve test positief gaat worden...ook al zeg ik dat tegen iedereen die nega test.... Jullie allemaal succes....
Nee Fem ik had zulke goede hoop zeg! jammer meis op naar april dat het maar snel mag gaan! Nu lindsay nog toch?
@la femme balen zeg! sterkte en veel succes in de volgende ronde. Al kan ik me voorstellen dat j edar nog f niet aan wil denken. Ik kon niet wachten, dus vanochtend ook getest......en negatief. jammer hoop dat mijn cyclus lekker kort blijft en ik snel ongi wordt.
Goedemorgen mensen, Ik heb gisteren een test gedaan. Nou negetiever kan die niet. Ik ben inmiddels nog steeds niet ongi en voel het er ook niet aankomen. Ik wacht tot zaterdag en dan ga ik weer testen.
Nee, gisteren begon de dag roziger. Ik moet volgende week vrijdag testen en diezelfde dag vertrek ik op verlof, hoe spannend kan het worden? Fientje
@la femme jammer meid!hou moed voor de volgende ronde!dikke knufff en andere meiden die negatief getest hebben ook een dikke knufff
hoi hoi ik sluit me hier ook even aan. heb mijn NOD maandag 19 maart, maar wil graag de dag ervoor testen omdat mijn man die maandag voor 2 weken naar de oekraïne gaat
Goedemorgen allemaal Gisteren ondanks de gebroken ribben van mn lief toch nog ff geklust ..vrees alleen dt het te laat was maar ja nog nieuwe zwangere erbij?