@ lleeuwin ja oke blind date dan he veel plassen krampen buikpijn moe koud pijn im me borsten pijn in me tepels en jij
Ik moe, pijn rug, last borsten, grotere tepels met witte puntjes erop. Constant buikkrampen en kan mijn lenzen niet goed inhouden
Ja inderdaad, ach we wachten af en hopen inderdaad dat het voor allebei raak is. Grappig dat jij bij de eerst ook pas later positief testte. Ik heb in dec. een mk gehad met 8,5 week en wist het zelf pas ook in week 7. Eerst ook negatieve testen gehad en toen dacht ik toch nog maar eens testen en ja hoor raak, maar helaas is het misgegaan. Ach we merken het wel ik ga zo lekker naar bed ben kei kapot we spreken elkaar nog wel x leeuwinnetje toi toi toi
@ murmel dat is inderdaad grappig! Het zou wat zijn zeg: keelpijn als symptoom! Dan gaat iedereen in plaats van in zn onderbroek in zn keel kijken haha......jeetje wat tik ik nu weer!
Ik ben er nog wel euh log me net in Hoe is het verder Ik heb nog steeds krampen en pijn in mn rug gisterenavond nog wel ff geklust maar denk dat het te laat was
nee en afgelopen maand heb ik dit vanaf mn eisprong gehad tot na mn ongi dus een week zonder krampen gezeten pff Kijk het deze maand aan en anders ff de gyn bellen weet niet wat het is
Jeetje wat is er weer veel gekletst! Heb "even" alles bijgelezen, maar was een hele klus. Maar helaas, niet veel goed nieuws. Voor de meiden die ongi zijn geworden, ontzettend balen maar hoplijk kunne jullie weer genoeg goede moed verzamelen voor de volgende ronde! En voor de meiden die negatief hebben getest, wat een gedoe! Je zou er echt gek van worden, ik leef echt heel erg met jullie mee.... Ik hoop dat jullie echt snel positief testen en anders in ieder geval zekerheid krijgen, want dit schoet echt niet op en wordt je (denk ik) gewoon moedeloos van. En voor de meiden op de wachtbank, ik wacht "rustig" met jullie mee.... Succes allemaal
@meisje1988 hey je ehbt je eisprong vandaag volgens de cylus banner maar heb je die al gehad of wacht je er nog op
Ik heb zelf t idee dat ik die al heb gehad. Had gisteren heel de dag steken die echt pijn deden links onder in mn lies. En vanochtend was t over. Heb dit volgens mij nog nooit gehad of kan het me in ieder geval niet herinneren, en tijdens dit pil klopt het natuurlijk dat ik dat nog nooit gevoelt heb, want toen had ik natuurlijk geen eisprong. Voor ik de pil slikte ben ik er wel eens mee bij de dokter geweest en die dacht toen dat het mn darmen waren, maar ja toen was ik nog een stuk jonger maar wel ongesteld. Dus ik begin nu steeds meer te denken, ook omdat ik nu weet wanneer ik mn eisprong kan verwachten dat het dit was. Maar goed, lang verhaal dus. En hoe gaat t bij jou? Trek je t nog een beetje?
Hoe zit het nou Ik heb eergisteren doorzichtig slijm verloren tijdens het afvegen gisteren kreeg ik enorme krampen in buik en onderrug gisterenavond nog geklust was ik dan nog op tijd?