frederike 80 : haha die is zeker leuk.. Meiden ik gaat douchen en me bed in ben bekaf.. normaal nooit zo last van maar de laatste 2 dagen:,, slaap lekker doeg doeg
mensen ik ga douchen. morgen als ik nog niet ongi ben ga ik eerst even babyzwemmen met me zoontje even me gedachten op wat anders zetten. tot morgen middag
Goedemorgen, Ik verga van de buikkramp. Aan de ene kant denk ik laat me maar ongi worden dan kan ik weer door naar de volgende ronde (aangezien mijn test negatief was) en aan de andere kant denk ik laart het nog maar weg blijven en dat ik dan zondag positief test. Fijn onzekerheid iig.
Goede morgen meiden daar was ik ook benieuwd naar of er nog testers waren en Tazz ik kan mij jou gevoelens goed begrijpen
7 dagen overtijd en nog geen spoor hoor! ik denk dat ik het maar op moet geven... d hcg zou nu toch wel in m urine moeten zitten... Gister belde me vriend me op en zegt! Dit is niet goed hoor dit is echt niet goed! ik zo wat dan? ja kom ik vanavond thuis zit ik op de bank samen met me pa komt me moeder ineens binnengestormd dat ze naar de dokter is geweest omdat ze niet ongesteld word. ze moet nu nog 1 week afwachten en dan gaan ze kijken of ze misschien zwanger is! (ik hoopt dat het de overgang is maar daar is ze nog btje jong voor geloof ik) verdorie.. heel leuk voor dr als het zo is natuurlijk maar als ik het nou toch ook ben.. wordt ze dalijk moeder én oma! dat zou ik eigenlijk wel een soort van 'héél erg' vinden voor de andere meiden hier, heel veel succes!
OHH meis ja kan het mij heel goed voorstellen dat je zo erover denkt, pff best een raar gedachten lijkt mij hoeloang zijn jullie al bezig als ik vragen mag?
Lela: Ik ben net even aan het pluizen geweest op internet en ik las dus dat het bij sommige vrouwen zelfs voorkomt dat ze bij twee weken overtijd pas positief testen. Er is dus echt nog alle hoop!
we waren eigenlijk helemaal nog niet bezig met 'klussen' Bij mijn eerste zwangerschap (niet doorgezet) teste ik pas na 8 weken positief. dus aan de andere kant is dat dus al een twijfel. naja ik zie het wel. maar ik hoop echt niet dat me schoonma en ik allebei zwanger zijn!