Hey meiden, ik heb even een vraagje aan jullie. Ik heb eergisteren mijn eisprong gehad en nu ontzettend veel last van witte vloed/afscheiding. (sorry niet zo'n fris verhaal) Maar ik ben gewoon heel benieuwd wat jullie hiervan denken.
Hey daantje86, je hebt gelijk hoor! Jezelf een beetje vertroetelen.... Veel succes vandaag om de dag door te komen. Is al balen dat je ongi bent, maar dat je er dan ook nog last van moet hebben is natuurlijk helemaal balen...! Knuf
@daantje dikke knuff..... goeiemorgen meiden hier ben ik weer...zaterdag vertrekken we eindelijk dus morgen ben ik voor de laatste keer hier en dan pas weer vanaf woensdag!...hopenlijk heb ik niet teveel bij te lezen maar dat zal wel haha maar maakt niet uit is leuk...en er moeten heeel veel roze bij komen als ik terug kom. wat gaan jullie van het weekend doen? Liefs Dimmel
Ja dat heb ik ook gehad, al was dat maar een klein beetje. Dat betekent dat je vruchtbaar bent, dus klussen! Maar nu is het wit en best veel, (vind ik) Dus was benieuwd of dat wat betekende of normaal was.
Hey jullie zetten mij wel aan het denken hoor! Ik had 9 maart erg last van dikke doorzichtige slijm. Daarna heb ik het niet meer gehad, daarvoor ook niet. En 11 maart zou mijn eisprong zijn. Omdat ik mijn eisprong niet voel, kan ik er dan vanuit gaan dat ik aan de hand van die slijm mijn eisprong heb gehad?
Hoi wannabees Hier wel krampen, maar nog geen . Ik hoop dat ze snel komen, dan kan ik tenminste naar de volgende ronde..
Zoals je het omschrijft, klinkt het inderdaad al vruchtbaar slijm, dus rond die dagen zul he idd je eisprong hebben gehad. En andere dames: ik heb maandag mijn ei gehad en nu ook meer last van wit. Zal er wel gewoon bijhoren....
Jaaa het blijft een vraagteken. Ik had er eerder nooit opgelet. Ik zal kijken of dit mij de volgende maand ook zal opvallen zo rond mijn eisprong. Tenzij ik zwanger ben natuurlijk, dan hoeft het niet hehe