Nou, volgens mij is het voor iedereen wel herkenbaar als ik t zo hoor. Dus dan zal het er wel gewoon bijhoren. Zulke dingen merk ik nu opeens op nu ik met de pil gestopt ben, dan zie je dat allemaal weer. Wordt toch wel een hoop "onderdrukt" door de pil. Maar goed, bedankt voor jullie reacties!
ben ik met je eens; nu je lijf het ineens alleen doet, én je er natuurlijk zwaar op aan het letten bent, doet je lijf ineens van alles wat je daarvoor niet had cq niet in de gaten had. allemaal dingen om onzeker van te worden. of hoop uit te putten.
Ja, t is maar net hoe je t bekijkt he! Hoop eruit putten of niet. Soms stiekem wel hoor, dan denk ik zou het toch niet...... Maar goed, we wachten gewoon "rustig" af! Alleen valt dat rustig niet erg mee, ben zo nieuwsgierig en ongeduldig, maar ja daar heeft iedereen last van volgens mij.
moet 25 maart mijn menstruatie krijgen ik hoop het natuurlijk niet maar ik heb last van mijn onder rug borsten opgezet klein beetje misselijk en heb sinds vandaag witte afscheiding lijk net dat mijn buik samen trek misschien dat het met mijn menstruatie te maken heeft ik wacht wel af groetjes amanda
Ja Seker, inderdaad spannend Zeker omdat ik vanaf afgelopen dinsdag tot aanstaande dinsdag kan verwachten; cyclus liep van 27 tot 33 dagen, bler. denk niet dat het raak is, want heb al wel wat lichte buikpijn. Anderzijds nog geen kribbige buien gehad (wat ik normaal een week ervoor heb) en andere keren had ik vanaf een week na mn ongesteldheid tot de volgende voortdurend buikpijn. Dat dus ook nog niet... Probeer mezelf relaxt te houden, nee je bent niet zwanger, ga er maar van uit dat je gewoon ongesteld wordt bla bla. maar ja! das toch lastig.
snik snik bij mij is het vandaag toch weer gekomen, ben toch ongesteld geworden pfff op naar de volgende ronde dan maar weer Succes meiden!
Tuurlijk is het lastig om releaxt te blijven, zou ik ook niet kunnen hoor. Maar ik duim gewoon volop met je mee en nu maar hopen op een positiev test!
He, balen zeg meid. T is vandaag niet veel goeds hier. Maar goed, weer op naar de volgende ronde. Veel succes! Knuf
Dank voor jullie lieve berichtjes, zonder dat ik het wil ben je er toch zo mee bezig. pfff wat een rot dag ondanks het mooie weer!
Hey meiden, even een vraagje, heeft iemand ervaring met het bestellen van testen van matcare via internet? Ik ben namelijk benieuwd of die echt discreet verpakt worden. wegens omstandigheden wordt onze post ergens anders bezorgd en ik wil natuurlijk niet dat diegen ziet wat het kan zijn. Alvast bedankt.
Meisje: De testen die je op dez cite besteld worden echt discreet bezorgt. Ik heb ze dinsdag binnen gekregen namelijk.
Goeiemiddag meiden! Oh, ik moet ff klagen hoor, ik heb ontzettende eipijn, niet te geloven! Mn banner klopt iig wel, haha! Liefs Mausje
hoe lang is jouw cyclus dan? de mijne is altijd 31 dagen geweest... zit volgens mij nu aan de 28 dagen maar heb mijn banner op de 31 laten staan voor de zekerheid hihi ga ik zeker niet te vroeg testen!