NOD Maart 2007

Discussion in 'NOD forum' started by morgaantje, Jan 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mausje

Mausje Bekend lid

Feb 20, 2007
    589
    0
    0
    @ Schijndelsvolk, die van mij heb ik op 28 dagen gezet. Ik mag dan wel deze maand voor de eerste ronde zijn gegaan (heb de Mirena ruim een jaar gehad), maar ik ben uitgegaan van de cyclussen voor de Mirena. Heb toen een jaar niks gebruikt, vanwege pilproblemen. Toen was ik al heel snel regelmatig op de 28 dagen. Dus vandaar!

2. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    hoi hoi,

iemand van jullie wel eens (sorry..) bruine kloddertjes, bijna poedervorm bloed verloren een week voor NOD?
    Ik heb er nu last van. Al vanaf maandag en eigenlijk alleen bij afvegen, er komt maar een heel klein beetje in mijn maandverbandje... Vanmorgen ook een veeg helder rood, maar daar bleef het bij.
    Heel vaag..

3. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

Nov 30, 2006
    2,450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Dan is het spannend nu mausje... Ben benieuwd hoor wie er deze maand allemaal nog roze worden...

4. caitlin80

caitlin80 Actief lid

Dec 29, 2006
    286
    0
    0
    Ik heb ze ook testen via de site besteld. Hoe lang duurde het bij jullie voor je een mailtje kreeg dat de testen werden opgestuurd? Ik heb namelijk het geld gewoon via de bank overgemaakt.

groet,

Caitlin

5. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

Dec 19, 2006
    671
    0
    0
    @all die ongi zijn geworden balen meiden.

Voorde zwangeren die ik nog niet gefliciteerd heb van harte.

voor de wachtebanker en klusser veel plezier en geduld toegewenst.

Hier zijn de :evil: :evil: nog niet gekomen. Best gek normaal wordt ik het namelijk meteen en heb nog geen lanere cyclus dan 28 dagen gehad. Nou nog ff afwachten ik weet het anders ook niet na een neg test giser.

6. caitlin80

caitlin80 Actief lid

Dec 29, 2006
    286
    0
    0
    Hé ik dacht dat jij ook bij 16 maart stond. Dan is toch morgen je NOD. Of ik heb iets gemist hoor.
    Je gat morgen ook testen toch?

7. bigdream

bigdream Fanatiek lid

Jan 21, 2007
    2,484
    0
    0
    Ik kreeg het mailtje een paar dagen later.
    Kun je de status op de site niet volgen?

8. Mausje

Mausje Bekend lid

Feb 20, 2007
    589
    0
    0
    Ik vind het ook spannend! Ik ben ook benieuwd of er meerdere dagen komen van meerdere meiden die roze worden op 1 dag!

9. Schijndelsvolk

Nov 30, 2006
    2,450
    1
    0
    Schijndel
    maybe over paar dagen wel positief meid...

10. Schijndelsvolk

Nov 30, 2006
    2,450
    1
    0
    Schijndel
    ja idd zou wel leuk zijn jah...

11. caitlin80

caitlin80 Actief lid

Dec 29, 2006
    286
    0
    0
    oh dat kan, sollie ga meteen ff kijken

12. bigdream

bigdream Fanatiek lid

Jan 21, 2007
    2,484
    0
    0
    Geeft niets, ik hoop dat je snel binnenhebt, maar nog beter ook in positieve zin zult gebruiken! :D

13. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

Dec 19, 2006
    671
    0
    0

Ja wilde eerst een dag na nod testen maar kon het gister niet meer volhouden dus besloten om gister eent est te doen. helaas neg. Maar vandaag nog geen ongi en geen krampen wel af en toe misselijk maar ja kan ook weer van aankomende ongi zijn. Temp was wel 0.4 graad gedaald dus zal er wel aankomen denk ik.

14. bigdream

bigdream Fanatiek lid

Jan 21, 2007
    2,484
    0
    0
    Oh meis, ik hoop het niet voor je!

15. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

Dec 19, 2006
    671
    0
    0
    bij mij was er iets misgegaan toen ik ze besteld had. heb op een gegeven moment gebeld omdat ik ze nog steeds niet had maar si toen wel perfect opgelost en had ze de volgende dag in huis.

16. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

Dec 19, 2006
    671
    0
    0
    kan ook dat ik toen gemaild heb trouwens wet het al niet meer

17. caitlin80

caitlin80 Actief lid

Dec 29, 2006
    286
    0
    0
    @Lindsayvdh

Ik hoop het niet voor je meid!
    Ben zelf ook bij vlagen missenlijk. Maar verwacht eigenlijk dat ik morgen gewoon ongi wordt......Ik heb vanmorgen nog getest en was negatief.

Ik denk dat ik nog even tot zaterdag ochtend wacht als ik het red.

18. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

Dec 19, 2006
    671
    0
    0
    heb wel de hya gesproken ivm medicijnen die ik eiegenlijk moet nemen maar niet mag als je zwangerbent of kan zijn.
    En zij zei ook dat ik nog moest wachten met innemen. Komt heel vaak voor dat je pas 1 week overtijd posi test.
    Ze heeft me wel aan eht twijfeeln gemaakt maar als ik dan naar de meide hier kijk die of vlak voor nod of op of er net na posi testen dan denk ik ja tuuuuuurlijk bij mij zal eht een week erna zijn nou dus niet. dus laat die ongi maar snel komen dna kan ik verder met ronde 11

19. monatoetje

monatoetje Actief lid

Jan 31, 2007
    335
    1
    0
    Ik ben helemaal nix.
    denk elke keer dat mn borsten groter zijn maar das allemaal maar schijn. Godegodegod wat houden we onszelf toch bezig hé :) :) :) :) :) :) :)

20. caitlin80

caitlin80 Actief lid

Dec 29, 2006
    286
    0
    0
    ja zo denk ik er ook over hoor! er staat toch niet voor niets 99% betrouwbaar op. Maar ja als de huisarts dan wat anders zegt.....

Share This Page