ik heb maandag mijn NOD, en heb al sinds afgelopen vrijdag krampen in onderbuik. zijn er meer dames die dit hebben? ik wordt er erg onzeker van, meestal zijn het niet echt ongikrampen maar wel vaak hele dag licht aanwezig. normaal krijgen ik dagen voor ongi al meer afscheiding, nu is het kurkdroog. blijf maar naar de wc lopen. zijn er nog meer met buikkrampen
marieke; dat bloedverlies kan je innesteling zijn denk ik. Een week voor je NOD kan dat wel kloppen. Spannend meid! Zelf zit ik nu 4 dagen na mijn ei, en voel lichte steekjes in mijn onderbuik, voor een innesteling toch te vroeg?
PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81& Kyrah 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie & alexis 14 maart -> Mini23 & Maria & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian 15 maart -> Visjes & Linda1980 & Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & unner & Janice22 17 maart -> Marina99 & iwish 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> Sjaantje2 & monatoetje 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy & Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker & Evi27 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973&Jiska 28 maart -> Bigdream & Danjo & meisje1988 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Schijndelsvolk & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend tussenstand ->15 - 45 - 14 - 1 - 6
He dat heb ik ook. Heb soort ongikrampjes ook 3-4 dagen na ei. Raar! Maar ik heb ook "droge" afscheiding en dit betekent voglens mij dat mijn eitje is afgestorven. Dus ik ga nergens vanuit.
jannes ik hoop het voor je maar zoals je al aan geeft meestal als je nihil afscheiding hebt zitten de duivels al op de hoek ik hoop het niet voor je alle zwangere die ik vergeten ben of erbij zijn gekomen van harte gegeliciteerd heerlijk van genieten meiden die wachten op naar positieve testen meiden die ongi zijn geworden grrrr balen zeg heel veel succes in de volgende ronde wat zijn er al veel ongi geworden hopelijk komen er ook nog veel zwangere bij gr maria
Heey Meiden, Voor mij wordt het nu wel heel spannend. Had vorige week woensdag mijn NOD, heb toen 2 dagen later getest negatief en daarna helemaal niet meer. Had geen zin om teleurgesteld te worden. Heb toch nog steeds symptomen en mijn borsten doen steeds meer pijn. Heb sinds vorige week een paar keer flink ongipijnen gehad maar nog niets te zien. Ik heb in dec. een miskraam gehad en heb toen ook pas na 1,5 positief getest. Jullie horen het wel x leeuwinnetje
Leeuwin, je maakt het wel heel spannend zo! Had ergens gelezen dat je morgen gaat testen, toch? Hoop voor je dat het heel erg positief is en dat je het nu wel mag houden! [-o< Liefs Mausje
@leeuwin he meid onze blind date gaat nietdoor ben ongi geworden. hopelijk test ij morgen wel positief
Nou het is niet nihil, maar veel dik en plakkerig. Het droogt 'korrelig'op (sorry ) En dat 3-4 dagen na je eisprong. Dat betekent naar mijn weten dat het eitje is afgestorven en wordt afgestoten...
Heey, Mausje heel erg lief van je....... Bigdream hopen dat het raak is en binnenkort ook voor jou... Daantje heel veel sterkte meis, ik had je ook nog een pb gestuurd. Jullie horen het snel dikke x
Hoi meiden, Ff een snel vraagje tussendoor. Heb afgelopen weekend mijn eisprong gehad en nu had ik vandaag ineens bij het afvegen een dikke klodder slijm zitten. Het was niet doorzichtig maar een beetje donker gekleurd. Beetje gelig volgens mij, zoor zover ik dat kon zien. Wie weet wat dit betekend? Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Hi MamaVanJordy, ik heb me laten vertellen dat dat het afstoten van je follikel / eitje is. Heb ik nu zelf ook.
Hoi Jannes, Betekent dit dan dat ik er dan al vanuit kan gaan dat het deze maand niet gelukt is? Groetjes Bianca
Dat weet ik natuurlijk niet zeker hoor. Iedere vrouw is verschillend. Maar ik heb hier meer dames op het forum gelezen die aangeven dat als ze dat hebben, dat ze eigenlijk weten dat het niet raak is. Dus daar ga ik deze maand ook maar gewoon vanuit. Wat heb jij trouwens een leuke site voor je zoontje en natuurlijk ook een heerlijk mannetje!
Ik vind zelf.. dat je eigenlijk niets kunt zeggen wat afscheiding betreft.. Dit verschilt per vrouw, per menstruatie, per week, per uur.. Het enige wat bij mij altijd duidelijk is, is wanneer het rood is! 8)
Hai hai, Dank je wel jannes voor je compliment over mijn zoontjes site. Is idd ook een heerlijk mannetje, met zijn streken hoor. Hij is af en toe behoorlijk ondeugend. Maar dat moet kunnen vind ik. Ik begin het steeds leuker te vinden nu. Hij doet al zo veel. Wishes: is idd ook het enige wat duidelijk is is als het rood is. Ik heb altijd ongeveer 2 dagen van tevoren wat licht roze afscheiding. Dan weet ik ook dat het niet gelukt is. Behoud je wel voor onzekerheid, je weet waar je aan toe bent. Groetjes Bianca
hallo, daar ben ik ook weer even... Ik heb zondag mijn NOD, en voel deze week de hele tijd lichte steekjes in mijn onderbuik, vorige week heb ik even last van zere borsten gehad, 2 dagen ongeveer en daarna af en toe last van jeukende tepels. Ik kon me natuurlijk ook niet inhouden en heb alvast een test gedaan. Maar helaas negatief Nu is het natuurlijk nog te vroeg, maar het is een tes van Matcare en die kun je toch al 4 dagen voor je NOD gebruiken? Ik ga er maar vanuit, dat het weer niet gelukt is