Ja ik zit ook weer een ronde verder. Hopenlijk brengt ronde 10 voor mij heel erg veel geluk. Mijn nod is 16 maart. Ga vanaf nu beginnen met tempen kijken of dat beter gaat.
Ja he Was wel ff zoeken, maar dan heb je wel wat hahahaha Dus ben helemaal klaar voor de roze bus, vliegtuig etc ghihihi
"Passagierslijst" 1 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Usmommy 2 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes 3 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 4 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart -> Tijgertje23 & Ayse 6 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 7 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 8 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 9 maart -> Micha & Salapio & Kristel 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh 11 maart -> Murmel 12 maart -> 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby & la femme 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh 17 maart -> Appie 18 maart -> Britt28 31 maart -> Morgaantje zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test @Lindsayvdh: Balen meid. Ik hoop voor jullie dat het deze ronde echt raak is! Wij gaan deze maand ook voor het eerst beginnen met ovutesten...
Hai, ik kom jullie ook vergezellen deze maand! Ik kreeg gister de eerste tekenen van een ongesteldheid en dat zette vanochtend helaas door.. Had t zo gehoopt. Maar ben daarin niet alleen geloof ik Laten we voor nieuwe moed gaan. Nieuwe ronden nieuwe kansen! Ga ik mezelf nu nog even zielig vinden, morgen weer positief! Jullie succes met klussen
Dat vind ik nou echt een briljant plan =D> ghihihi Mogen we wel een hoop bestellen, want ik vind toch echt dat iedereendit keer mee moet
@monatoetje: Dikke knuff! Vandaag mag je je nog wel even zielig voelen hoor! Lekkere chocoladereep gaan halen...
@Daantje: Ik vind ook dat iedereen mee moet. In het februari forum zijn ze wel al goed bezig, dag 16 en volgens mij ook 16 zwangere? Als ze dat zo iedere dag volhouden... En maart telt 31 dagen, dus minstens 31 moeten er in het vliegtuig. Maar een vliegtuig heeft natuurlijk nog véél meer plaatsen, dus er kunnen er nog veel meer mee!
Jah ik had het gezien op het februari forum Iedereen die daar niet zwanger is geworden moet in het vliegtuig. En net wat je zegt minstens 31 maaaar eigenlijk gewoon helemaal vol ghihihi
@Linda, hoe krijg ik die afbeelding bij mijn nam. Ik heb hem geupload vanaf mijn compueter maar hij komt er niet bij te staan?
Ja heb ik gedaan maar denk dat het aantal pixels te hoog is. Het bestand is niet te groot. Ga straks thuis wel even klieren hier op mijn werk gaat het een beetje moeilijk.
Deze gaat wel maar degene die ikzelf gevonden heb lukt niet. Nou dan wil ik megraag bij jullie aanlsuiten als dat mag