Via Quote heb ik begrepen, en aanpassen? Wat moet het worden, dan wil ik wel een poging wagen? Leeuwin, gefeliciteerd! Geniet er lekker van! Dimmel, veel plezier het weekend! Tazz, testen! Ik zou het wel weten.. Knap dat je al zo lang hebt gewacht! Alle anderen: succes met ofwel klussen, ofwel afwachten... Knuffel, Parel
PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81& Kyrah 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie & alexis 14 maart -> Mini23 & Maria & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian & Lela 15 maart -> Visjes & Linda1980 & Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & unner & Janice22 17 maart -> Marina99 & iwish 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> monatoetje 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy & Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker & Evi27 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973&Jiska&meisje1988 28 maart -> Bigdream & Danjo 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Sjaantje2 & Schijndelsvolk & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend tussenstand ->16 - 48 - 12 - 1 - 9
@sjaantje 2 als je dat ge quote heb moet je die quot tekste wegahalen en dan heb je hem gewoon zo als ik
ik heb net zitten proberen en gekeken in 'voorbeeld'. ik snap wat je bedoelt! goed om te weten voor de volgende keer! ben vandaag vrolijk omdat ik volgens mij mijn eisprong heb gevoeld!
nu heel lang 1e dag was 20 februari en 14 maart had ik een LH-piek vanmorgen voelde ik een steek in mijn buik aan de linkerkant en volgens mij moet ik er bij de eisprong 2 weken optellen om op mijn nod uit te komen of zit ik helemaal verkeerd te redeneren?
dan zou mijn cyclus 39 dagen zijn... is wel heel lang of niet? maar ik heb toch echt een smiley gezien! en een fotootje van gemaakt met mijn mobiel!
Nou meiden, helaas heeft het toch niet zo mogen zijn... Na een paar dagen heel blij te zijn geweest, is het nu helaas weer over... Het kleine beetje bloedverlies wat ik had is niet goed geweest en heeft zich omgezet in hevig bloedverlies... Mn lichaam heeft het vruchtje weer afgestoten...
@linda bale meid. @sjaantje ja 39 is lang maar ik zit nu op 43 dagen pff veel ste lang is dat. ze zeggen tussen de 12 en 17 dagen na je eisprong. maar het meeste komt voor 14 geloof ik dus je zit goed. ik ben deze ronde ook maar begonnen met tempen want ik wel wat meer zekerheid hebebn. en het tempen is toch wat goedkoper en mocht het nog niet bale dna ga ik tmepen en ovulatie testen gebruiken
@daantje86 wordt de aankomende ronde dan de eerste ronde dat je met hulpmiddelen gaat proberen (tempen, ovutests)? ik vind het wel heel interessant hoe het allemaal werkt in mijn lichaam
Jeetje Linda wat klote! Net kreeg ik van een collega te horen dat ze zwanger was. Hup 2e ronde raak... Vind het heel leuk voor haar, maar ergens denk ik "wil ik ook"
@jannes heel herkenbaar laatst stond ik met een zwangere collega te praten en op een gegeven moment hoorde ik gewoon helemaal niet meer wat ze zei. ik stond alleen maar te denken: wauw ze is zwanger, dat wil ik ook!
Linda , wat erg voor je gaat het wel met je? @Leeuwin van harte gefeliciteerd meid geniet er lekker van Wel een dubbel berichtje zo 1 goed en 1 slecht. Mijn ongi is gisteravond toch gekomen. Had het natuuurlijk wel verwacht na de nega test maar heb er toch weer flink last van. Nou op naar ronde 11
@daantje86 heb je dat al eerder gedaan? ik zit daar nl ook over te denken want die tests zijn inderdaad wel heeeeel duur. ik had er deze cyclus ook alle teststaafjes voor nodig van 2 pakken, echt bij het 14e staafje was het pas raak. ik heb ergens gelezen dat je 's ochtends moet tempen eigenlijk nog voordat je opstaat, moet je dat dan de hele cyclus blijven doen om de cyclus in kaart te brengen? die ovutests zijn dan toch wel makkelijk... tja beiden hebben zo hun voor- en nadelen