@Janice... niet te vaak klussen hoor. Is niet goed voor de kwaliteit van het zaad. Heeft zo'n 48 uur nodig om aangemaakt te worden
pffff dit is officieel mijn nod dag, maar heb nog maar niet getest vandaag. gister was de laatste keer negatief, dus lijkt me niet echt zinvol. Het zal vandaag wel komen........die rot Ik zou toch niet weer een cylcus van 40 dagen krijgen? ](*,)
Heb ik meer gehoord ja. Ik ben alleen zo bang dat als je om de dag vrijt, je net je eisprong mist of zoiets. Vraagje: moet je nou echt een kussen onder je kont ?
Dank je! En dan duim ik voor joun atuurlijk! wanneer ga je weer testen? of heb ik daar overheen gelezen?
hihi ja dat vroeg ik me nou ook af. Heb ik van een vriendin gehoort die het ook deed. Ik hoop dus dat ik het niet voor niets heb gedaan.
Dat gevoel had ik net zo. Ik heb dus een aantal dagen achter elkaar geklust Kan geen piemel meer zien hahaha
[ Kan geen piemel meer zien hahaha [/quote] hihi beetje piemel moe dus....en je vriendje/mannetje, houd die het een beetje vol?
ik ga na het vrijen altijd met mijn benen in de lucht liggen en dan roep ik: "zwemmen jongens!" ik word er wel lenig van
hihi beetje piemel moe dus....en je vriendje/mannetje, houd die het een beetje vol?[/quote] Nouuuuuuu Hij heeft echt een hele drukke baan en is vaak laat thuis en als hij thuiskomt duurt het niet echt lang voordat hij naar bed gaat. Ik ren er dus achter aan als hij om half 10 richting boven gaat. Ik moet me dus als de sodemieter douchen,voordat hij in slaap valt Nah hij krijgt nu ff rust van mij!
Caitlin Je hebt er min of meer over heen gelezen. Ik weet namelijk niet wat ik moet doen. ik had dinsdag getest en die was negatief. nu denk ik zal ik wachten tot zondag of zal ik gewoon vandaag testen en dan om de drie dagen. Ik begin gewoon vervelend te worden hiervan.
Hihihihi Nou dat wordt dus de volgende keer een kussen onder mn kont, en roepen dat ze zwemmen moeten @Leeuwin, hoe voelde je dat je zwanger was? Of heb je gewoon na 1 dag overtijd getest?
Tazz, heb je niet ook de ene keer een cyclus van bijv.25 dgn en de andere keer weer 30? Dan kan het ook verschillen natuurlijk.
Dat kussen onder m'n kont heb ik welgeteld 1,5 cyclus volgehouden en toen gaf ik het op. Volgens mij haalt het ook niet veel uit. Maar als je er in gelooft kan het natuurlijk nooit geen kwaad dat je een kwartiertje met de beentjes omhoog gaat liggen