Tazz kon je toch niet wachten meid an harte gefeliciteerd En Linda meid wat erg pfff weet ff niet wat ik moet zeggen
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat geweldig zeg,schrik er van zo super vind ik het Geniet er van dikke knuffel
Heey Meiden,. Hier ben ik weer heb net even liggen slapen nadat ik vanochtend zo vroeg wakker was... Super bedankt voor al jullie lieve felicitaties. Ten eerste wil ik Tazz en Mannetje ook feliciteren... We worden november mama´s hihi. Het is echt gek je bevat het bijna niet heb vandaag gewerkt en dan bedenk je weer in 1 keer oh ja ik ben zwanger. Linda echt kl.te voor je, sterkte meis. Ga dadelijk met een grote groep vriendinnen uiteten en stappen moet me stil houden. Smoesje verzinnen dat ik niet drink hihi. Fijne avond allemaal dikke x rose leeuwinnetje En hierbij strooi ik hormoontjes vangen!
wat leuk, weer zwangeren erbij deze maand! Gefeliciteerd allemaal! Zelf nog op de wachtstoel. Heb al twee dagen de hele dag honger, en vandaag lichte krampen in mijn lies. Zou het een symptoom zijn....? wat duurt dat toch lang, die twee weken...
mensen... ik heb het idee dat er hier iets niet goed gaat! me buik doet echt te zeer... aan de ene kant denk ik, ik ga me bedje in want ik heb ontzettend hard gewerkt vandaag en dan zal het wel zakken.. aan de andere kant denk ik.. geloof dat ik ff langs de dokter moet.. :S helppp!
Nou morgen kan ik volgens mij gaan testen...eigenlijk wil ik het nog niet...alsof ik het niet wil weten...ben zo bang dat het weer niks is. Maar mijn mannetje is een beetje nerveus en wil het graag wel weten morgen. Dus denk toch maar dat ik morgen ga testen als het zo blijft. Al mijn klachtjes van de afgelopen (menstruatiepijn, moe, af en toe beetje misselijk op mijn maag en gevoelige tepels) zijn zo'n beetje verdwenen. Dus ik weet het niet meer hoor. Het is wel zwaar af en toe hoor. Je wilt het zo graag en je geduld wordt zo vreselijk op de proef gesteld. Succes allemaal meiden! Ik zal voor iedereen duimen die het nodig heeft. Liefs
Nou hier nog steeds krampjes en tiet pijn pff net ff lekker in bad gelegen maar het gevoel blijft Tis rustig vanav
ahhhhhhhh Taz! Gefeliciteerd! En wat hadden het er vanmiddag nog over....nu krijg ik ook weer een beetje hoop. Ben echt blij voor je!
Zo raar heb net mn temp gemeten en die ligt voor mn ei zo rond de 36,2 en 36,5 en nu was ie 37,2 Morgen ochtend toch nog een smeten
Nou ik ben wel een zeur vanavond hoor hoop dat iemand mij antwoordt kan geven Maandag had ik tijdens het afvegen slijm doorzichtig dus verwacht ik 1 van die dagen mn ei vandaag temp verhoging en veeg weer doorzichtig slijm weg
Danjo: misschien heb je dan vandaag je ei? ik heb ook wel is een paar dagen doorzichtig slijm echt raar ,, je lichaam is een vreemd iets.. meiden ik heb z`n auw in mijn borsten echt niet leuk meer, helemaal opgezet kan er niet eens normaal aan zitten,, ben flink misselijk.. en ben ontzettend moe,., pff wat duurt wachten lang
Ja maar heb er dus vanaf maandag geen last meer van gehad en voor mn gevoel dinsdag mn ei gehad dus vreemd dan toch Mn tieten doen ook weer erg pijn
Dano ff,, jij moet ook nog zo lang wachten,, ik ben echt een wandelend vrak vandaag iedere keer als ik een kindje zie in de winkel ga ik kijken haha,, ik zou het niet weten wat dat slijm kan betekenen mijn temp blijft netjes hoog,, en ook last van nattig slijm, (vaag)
dat heb ik dus ook het gevoel dat het daar wat nattiger is dan normal ik weet doorzichtig slijm vruchtbaar maar omdat ik denk dat mn ei al is geweest vindt ik het vreemd