NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    danjo: ja dat is ook vreemd..
    hmm.. agh meid we zullen het zien over een paar dagen :)
    ik gaat me bed in morgen werken van 08.30 tot 18.00 geen zin :( ben nu al bek af..

welterusten allemaal..

en linda Klote zeg meid,,
    hoop dat jeje snel beter voelt..

leeuwin gefeliciteerd
    en tazz jij ook meid geniet ervan

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik vertrek naar m'n werk en wens alle testers heel veel succes

3. lela

lela Actief lid

11 mrt 2007
    111
    0
    0
    Goedemmorgen luitjes,

Gister toch maar me bed in gegaan en nu is de buikpijn wel ietsies gezakt.. heb geen gevoelige borsten meer.. kan dr alles mee doen bijwijze van.
    maar nog steeds geen :evil:

zo vervelend om niet te weten waar je aan toe bent.

over dat slijm.. ik heb hele slijmproppen verloren op mijn NOD en de dagen erna.. nu verlies ik alleen melkachtigeafscheiding.

ik ga douchen en naar me werk, Alle testers heel veel succes mijn duimpjes draaien voor jullie op de momenten dat het kan!

groetjes!

4. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    hey dames. ben wel ongi geworden maar ik verlies bijna niks meer vandaag .terwijl ik normaal echt 7 dagen vloei nou ben benieuwd

5. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    goede morgen meiden

kwam even aan om te checken of er weer dames bij zijn die zwanger zijn

jaaaaaa

tazz en leeuwin
    meiden van harte gefeliciteerd

alle wachters heel veel succes

klussers zet hem op

daantje
    misschien innesteling ?
    over paar daagjes testje er tegen aan doen

allemaal heel veel succes

gr maria

6. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    dames. de eerst dag best veel verlies tweede dag bijna niks meer en vandaag zekerbijna niks meer niet een smet afvegen

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Wat vaag of niet

je gaat dan toxh denken

8. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    zeker vaag ik snap er niks meer van. had wel buikpijn zoals bij me ongi altijd maar normaal echt 7 dagen vloeien en wortdt het pas met dag 4/5 echt weinig en nu dus al eerder

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Mischien een innesteling?
    Ik weet het ook niet.

10. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ga gewoon over ene paar dagen even testen aangezien me cylus ook best lang was

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ben even een paar dagen niet hier geweest. Kom toch maar weer even lezen. Gefeliciteerd alle zwangeren!

Van mezelf word ik echt niet goed! Nog steeds niet ongesteld. Donderdag had ik bruinverlies en een beetje roodachtig slijm. Dus ik dacht: Nu gaat het eindelijk komen! Maar nee... Het zet weer niet door! Ik had dit ook al op 15 februari en twee weken geleden ook. Wel wat bruin, klein beetje roze en verder niks! En nu dus weer. Ik snap er niks van! (en vorig weekend en het weekend ervoor negatieve testen) *zucht*

12. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    @Marleen1979
    jeetje meid 17 dagen overtijd. ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid zult krijgen.

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja is echt balen.. Zeker als ik steeds denk dat ik ongesteld ga worden en dat het dan toch weer niet doorzet.. Erg frustrerend.

14. monatoetje

monatoetje Actief lid

31 jan 2007
    335
    1
    0
    sjee das eecht lang ja... Nou ik hoop dat je binnenkort echt positief test of dat je ongsteld word, dan heb je in ieder geval duidelijkheid. Balen meid.

Ik heb er vanochtend ook maar een testje tegenaan gegooid. zit vandaag op 30 dagen. Maar negatief. Langste cyclus was 33 dagen dus eigenlijk heb ik nog wel een paar daagjes. Nu ga ik er toch maar aan wennen dat :evil: :evil: gewoon gaan komen... en anders volgend weekend maar weer testen maar hoop is gezakt. :cry:

15. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    spannend mamoetje

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Zeker spannend Monatoetje.

Ik zit zelf in dubio of ik maandag even naar de dokter zal gaan. Maar aan de andere kant kan ik het ook nog even afwachten. Misschien dat ik gewoon een cyclus oversla of zo?

17. monatoetje

monatoetje Actief lid

31 jan 2007
    335
    1
    0
    ik zou voor de zekerheid naar de dokter gaan als ik jou was. alhoewel t wel vaker voorkomt dat een langere cyclus volgt; misschien telefonisch info inwinnen bij je huisarts?

Ik voel t niet als spannend nu.. Prent me in dat ik nog ongesteld wordt. Anders valt het zooo tegen.

18. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    So dames, even kijken of er nieuwe 'zwangeren' zijn ;) ! Wie weet, morgen beter. We hadden er gister maar liefst twee natuurlijk!

@ daantje86, wat apart dat je ongi nu zo kort duurt. Al zo ik mezelf ook niet al te gek maken.. Een vrouwenlichaam is soms één groot raadsel.

@ Marleen1979, wat apart joh dat je cyclus zolang duurt maar je nog steeds negatief test. Heb je normaal een regelmatige cyclus?

Alle wachters veel succes gewenst. Ik zit zelf ook op het wachtbankje en ben het wachten nu al zat :) .

19. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heey meid

Ik heb vorige maand hetzelfde gehad! Had al 8 rondes een cyclus van 34dagen soms een dag eerder en soms een dag later! En vorige maand ineens een cyclus van 58 dagen!
    Ik ben toen bij de HA geweest en vertelde me dat ik gewoon de eerst volgende cyclus moest afwachten!
    Het kan altijd zijn dat je een cyclus overslaat of een verlaat eitje hebt!
    Als je nog vragen hebt hoor ik het wel!

Liefs Pearly

20. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Vervelend al die lange cyclussen, maakt een mens onzeker!
    @ Marleen, misschien is het toch wel slim om even langs de huisarts te gaan, kijken wat die zegt!
    @Pearly, meis ik hoop voor je dat deze cyclus normaal doet en nog beter dat je over een week een positieve test in handen hebt!

Deel Deze Pagina