Hopes, bedankt voor het pendelen! Super, vanmiddag een mail gestuurd en nu al iets terug! Onwijs bedankt! Kuz van mij
@britt: das idd snel! Hopen dat het uitkomt! Is nog wel eventjes wachten, maar zou toch leuk zijn als het uitkomt!
Ff me banner checken.. Vandaag laatste dagje ongi, 2 dagen langer als de laatste keer. Ben benieuwd of de cyclus nu ook langer gaat duren..
He ladies, Kom ff m'n banner checken...ben een tijdje niet geweest.. Zo raar, had vorig weekend vruchtbaar slijm en vandaag weer... Alle zwangeren GEFELICITEERD Alle klussers VEEL PLEZIER Alle wachters SUCCES
Hallo dames... hoe is het hier? Vandaag geen last gehad van raar bloedverlies... ook verder nergens last van... ik wacht met spanning op het moment dat me eitje komt! Duurt helaas nog wel ff! Liefs jollie
Hoi wannabee pink ladies Het logootje is wel besmettelijk he? Ik zie er steeds meer. Coole shit. We zijn er gewoon klaar voor deze maand. Alle pink ladies de bus in of vliegtuig.. Ik ga snel weer. Kom vanavond laat nog even langs. Laters 8)
Goedenavond meiden! Mn mannetje heeft een storing dus moest net ineens weer gaan werken... Wordt erg laat, vannacht ergens denkt ie... Zometeen komt er een vriendinnetje, dus das wel gezellig! Ik bedenk me net ineens dat ons dorp met de carnaval Oiverland heet, dus die ooievaren moeten me hier toch wel weten te vinden haha!
jaja... voor komende maand nog de pink ladies... voor de maand erop moeten we toch iets nieuws verzinnen... uhm de 'bleu stripes' hahah of zoiets... Sorry ik verveel me dan ga ik dom doen
Dat kunnen we ook doen... ach hebben we nog ff om over na te denken... misschien hebben andere scherpere ideeen! hoe is het trouwens avec toi?
hhahaa ja hier ook natuurlijk! Ik was me net aan het bedenken dat ik sinds ik er niet zo errug mee bezig ben niks meer voel aan mezelf... en nu beginnen ineens steekjes in me lies op te komen... Wat kan je geest je toch in de maling nemen he... t zit allemaal tussen de oren... kvind mezelf wel grappig... gek lijf!