NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Gelukkig ben ik dus niet de enige! :)

2. LinB

LinB Lid

22 jan 2007
    18
    0
    0
    Heemskerk
    Ik voel gewoon dat ik zenuwachtig ben voor morgen. Ik hoop maar niet dat ik ongi wordt, maar ja......het zit er wel aan te komen ben ik bang......

wordt vervolgd, zucht....wachtenwachtenwachten.....het is nog maar 1 dag, maar wat duurt dat lang zeg..... :rolleyes:

3. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Heel begrijpelijk LinB! Ik wou dat het bij mij al zover was ;) .
    Heel veel sterkte nog, de laatste uurtjes.
    Even nieuwsgierig: hoeveelste ronde is dit?

4. lela

lela Actief lid

11 mrt 2007
    111
    0
    0
    is er nog roze bij gekomen vandaag? volgens mij niet he? ik heb wel ontzettend voor jullie geduimt!
    hierzelf ook nog niks.. alleen maar steken aan de rechterkant van mijn buik achter mijn schaambeen. en beetje misselijk. maar gelukkig niet meer zo een pijn als gister.. dat was écht ondragelijk..

als er maandag nog is maak ik voor dinsdag maar een afspraak. met mijn huisarts.

5. sjaantje2

sjaantje2 Lid

17 feb 2007
    87
    0
    0
    Vleuten
    hallo meiden
    heb een hoop afspraken vandaag en wil even mijn banner checken
    goed weekend allemaal en misschien tot morgen!
    liefs

6. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    bannercheck

7. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    hmm volgens mij nog geen eisprong gehad :-k ...tenminste nog geen positieve ovutest [-X ...cyclus zal dus wel iets langer gaan duren :rolleyes: ...

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    spannend linB, heb je al ongisymptomen? Hoop het niet voor je. Ga je testen als je morgen niet ongi wordt?
    Heb vandaag een zeurderig gevoel in mijn liezen. En moeie benen. Heel raar gevoel. En weer zo'n honger vandaag. Ik eet altijd 3 boterhaamen tussen de middag, en dan een stuk fruit tussendoor en dan gewoon 's avonds. Nu had ik om 4 uur alweer honger. Ik kreeg gewoon krampen!
    Ben benieuwd....en maar wachten...

9. lela

lela Actief lid

11 mrt 2007
    111
    0
    0
    een honger gevoel? dat hoor ik echt vaak als klacht. zou dat nou serieus een symptoom zijn? of is het gewoon dat je er meer op let? valt mij ook op hoor.. ik eet voor 6 :D maar dat doe ik misschien wel al maanden zo :D nooit op gelet.. wat mij heel erg opvalt,is dat ik constante aandrang heb om te plassen en ik plas dan ook vaker dan normaal.

10. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meid ik moet ook nog lang wachten,,
    kan ook al niet meer..

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja, heb ik ook, elk uur naar de wc, dat hoef ik normaal nooit. Een hongergevoel hoor je altijd wel, maar dan verder in de zwangerschap. Ik weet niet of het nu al een symptoom is. Maar dat zeurderige gevoel in mijn lies(vooral rechts) dat is echt raar. Het gevoel is ook golvend. Hou ons op de hoogte Lela, wordt wel erg spannend bij je.

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Plassen moet ik ook veel maar weet inmiddels dat mn lichaam me erg voor de gek kan houden

13. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik ben vreselijk moe,heb zere (.) (.) en heb een hele taart in mijn 1-tje opgegeten gisteren :oops:
    Heb vandaag maar snel een nieuwe taart gekocht,jullie hadden hier al die gezichtjes moeten zien toen er gevraagd werd:"Mama mogen we een stukje taart?" :oops:

Vreselijk zeg!Dat wachten :rolleyes:

14. lela

lela Actief lid

11 mrt 2007
    111
    0
    0
    hey wies31.. die steken heb ik ook! naja beetje zeurderig gevoel rechts van me buik terhoogte van mijn schaambeen richting lies.
    en sje in 10 min nu 2 keer moeten plassen! maar niet veel.
    ik weet wel dat meer plassen een symptoon kan zijn maar lijkt me niet dat dat in zo een vroeg stadium is.. ik bdoel er drukt nu toch nog niet zoveel tegen je blaas...

ik heb zo een tegenstrijdig gevoel.. heb nu al 4 x negatief getest...
    tis echt over volgens mij.. en dan geen nieuwe ronde voor mij.. want ik ga niet poberen verder zwanger te worden... maar als het nu toch zo is! vind ik t echt geweldig en is het méér dan welkom!

15. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Haj meid,, ik heb ook van die steken echt vervelend,, en super veel plassen..

waarom heb je z`n tegenstrijdig gevoel?
    en waarom wil je niet verder met zwanger worden?

16. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Haj meid,, ik heb ook van die steken echt vervelend,, en super veel plassen..

waarom heb je z`n tegenstrijdig gevoel?
    en waarom wil je niet verder met zwanger worden?

17. lela

lela Actief lid

11 mrt 2007
    111
    0
    0
    hoi lindy,

Ik heb een tegestrijdig gevoel omdat ik al 4 x negatief heb getest maar wel al 9 dagen overtijd ben.
    Daarbij is het als het zo zou zijn dat ik dus wél zwanger ben, geen geplande zwangerschap.. wel is het dan uiteraard meer dan welkom!
    maar als het niet zo is.. wil ik dus ook niet door met volgende rondes omdat het nu dus ook niet de bedoeling was. ben niet bezig bewust zwanger te worden en eigenlijk is het daar de tijd ook nog niet voor :rolleyes: Dat omdat ik nog wil verder studeren.
    maar de moedergevoelens zijn er wel! en zeker sinds dat ik hier op het forum al die weetjes en ditjes en datjes lees. (je begrijpt vast wat ik bedoel) :D

vandaar dus het tegestrijdige!

18. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    de rode duivels zijn er! nieuwe ronde, nieuwe kansen!

19. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Okaj meid ja dan snap ik het ..
    ik ben bijna klaar met mijn studie nog een paar weken en dan heb ik het er op zitten,,
    Hoop dat je of snel positief test of snel :evil: :evil: op bezoek krijgt,,

knuffell lindy

20. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama

ahh meid dat meen je niet :(
    klote zeg..
    succes met de volgende ronde..