dat is het allerergste jah die tekenen Heb gisteren eens gependeld en die pendel zegt dat ik zwanger ben (weet niet wat ik ervan moet geloven hoor) We gaan er gewoon voor Bigdream wij lopen ook gelijk toch
Peetje, gefeliciteerd! En tof dat je nu al positief test zodat je mannetje nog heeft kunnen meegenieten! Kan je uitleggen waar je krampen voelde, was dat heel laag in je buik? Geniet lekker van het goede nieuws!
jeetje meid, ja idd snap best dat je dan voort zoiets hebt van zoek het allemaal maar uit... dat je echt simpel word elke keer... Heel veel suc6 meid, zal aan je denken de komende dagen...
Ja volgens mij wel, mijn nod is 28 maart! Ik herken het echt na de miskraam is het verlangen bij mij nog groter geworden, ik voelde me al zo op en top moeder to be, en ineens wordt dat je weer afgenomen. Iedere keer dat je ongesteld wordt is gewoon een zware teleurstelling!
Voor mn mk was ik er ook niet super veel mee bezig maar daarna pff wordt er soms gek van En iedereen om me heen is zwanger net bevallen mn zus 5 weken geleden bevallen van een dochter Jayda mn schoonzus 4 weken geleden een zoon Finn 3 van mn vriendinnen zwanger en die uitgerekende datum he die komt snel dichtbij
kommop de duimen blijven draaien voor elkander! Danjo dat pendelen he. hoe weet je dat ie ja zegt en hoe weet je dat ie nee zegt?
dat test ik gewoon bij mij is het gewoon zoals je met je hofd ja knikt en met je hoofd nee knikt maar wat ik zeg ik moet maar zien wat ik ervan geloof ben daar wel onzeker mee Stel eerst wat vragen die wel en niet kloppen kun je ook zien hoe je pendel reageert
ohw! dit is echt heel apart! heb een aantal vragen gesteld.. en hij reageerde er goed op. de vragen waarvan ik ja of nee wist gaf hij ook aan op de vraag ben ik zwanger.. ging het als ja! spannend. ik weet ook niet of ik het moet geloven hoor maar je weet maar nooit!
@ Marjolein, Ja ik heb dat ook voel mijn uitgerekende datum steeds dichterbijkomen (28 juni 2007) Ik heb ook nog steeds dat ik weet hoever ik zou zijn! Moeilijk is dat dan he! Ik hoop echt dat we niet lang meer hoeven te wachten!
dat lijkt mij ook. dat maakt mij ook zo onzeker. toen ik vroeg,' krijg ik een meisje?' antwoorde hij heftig nee op de vraag krijg ik een jongen antwoorde hij ja op de vraag is de test goed gegaan antwoorde hij nee op de vraag is mijn moeder lebienne antwoorde hij ja. (wat overigens klopt.) het blijft spannend... bij mijn vorige zwangerschap teste ik pas na 8 weken positief en was toen bijna 11 weken zwanger.
wel vaag idd dat dat zo lang duurt voor je pos testen bigdream ik weet ook alles bah ik zou 29 mei uitgerekend zijn En ik zou ook het liefst voor die datum weer zwanger zijn klinkt raar maar weet niet hoe ik het moet omschrijven maar denk dat ik dan meer rust kan vinden
Spannend meis, ik hoop het voor je, maar hou er rekening mee dat het antwoord dat de pendel geeft afkomstig is van uit je eigen onderbewustzijn. Als je heel graag zwanger wilt worden kun je de pendel dus manipuleren! Maar ik hoop het echt van harte voor je!
Oh ja en volgens mijn pendel zou ik ook een jongen krijgen We zien het wel ik bind me er zeker niet op vast wordt ik wel ongi ben ik alleen maar nog meer teleurgesteld